پرداخت ۱۵۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه بنیاد برکت در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان جنوبی؛ موسوی‌ مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در استان در بازدید نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی از کارگاه های اقتصاد مقاومتی بنیاد برکت در روستای دستگرد بیرجند گفت: از زمان شروع فعالیت این بنیاد در استان ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار قرض‌الحسنه به ۲۱ هزار نفر پرداخت‌شده است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان جنوبی؛ موسوی‌ مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در استان در بازدید نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی از کارگاه های اقتصاد مقاومتی بنیاد برکت در روستای دستگرد بیرجند گفت: از زمان شروع فعالیت این بنیاد در استان ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار قرض‌الحسنه به ۲۱ هزار نفر پرداخت‌شده است.

آقای خسروی نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در بازدید از  کارگاه های تولید لوله‌های پلاستیکی آب کشاورزی ، نجاری ، نانوایی ، فروشگاه کفش و لوازم آرایشی ، کارگاه خیاطی بانوان و کارگاه قالی‌بافی در روستای دستگرد از نزدیک در جریان مشکلات این کارگاه ها قرار گرفت.

مشکل زمین کارگاه تولیدی لوله‌های پلاستیکی آب کشاورزی، افزایش تسهیلات بانکی، توسعه کارگاه خیاطی ، افزایش سهمیه آرد برای نانوایی‌های خانگی و مشکلات آب ازجمله مسائلی بود که در جریان این بازدید مطرح شد.

آقای خسروی گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بنیاد برکت ارائه تسهیلات بانکی است که از زمان تقاضا تا دریافت تسهیلات بیش از یک ماه به طول نمی انجامد که این قابل‌تقدیر است.

وی گفت: مشکلات آب، مالکیت زمین و برنامه‌های زیربنایی اگر توسط دستگاه‌ها مربوطه انجام شود ستاد و بنیاد برکت آمادگی پرداخت تسهیلات را دارد.

کد خبر 2799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =