احسانی دیگر در هفته بسیج و روز  گرامی داشت ۵ آذر توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام

احسانی دیگر در هفته بسیج و روز گرامی داشت ۵ آذر توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام

احسانی دیگر در هفته بسیج و روز  گرامی داشت ۵ آذر توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام ره 
سلمان زاده مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره استان گلستان گفت: مراسم اجرای آخرین مرحله رزمایش ششم همدلی و احسان به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج و ارج نهادن به مقام شامخ شهدای انقلاب روز ۵ آذر ۱۳۵۷ که روز گرگان نیز می باشد در امام زاده عبدالله (ع) گرگان با سخنرانی رئیس کل دادگستری استان و حضور دیگر مدیران و جهادگران برگزار و در نهایت ۱۰۰۰ بسته معیشتی به قیمت هر بسته ۲۵۰ هزار تومان و در مجموع ۲۵ میلیون تومان در بین نیازمندان و جامه هدف توزیع گردد.
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام ره استان گفت: این اهدا توسط بنیاد احسان وابسته به این ستاد و با شناسایی و توزیع نیازمندان از سوی گروههای جهادی شهید لاجوردی اداره کل زندانیان و صلح یاران شورای حل اختلاف و نیز گروه جهادی پیامبر اکرم (ص) مرکز حوزه علمیه انجام پذیرفت.
ایشان گفت: در پایان این مراسم عطرافشانی و گل افشانی بر سر مزار شهدای ۵ آذر ۱۳۵۷ گرگان در محوطه متبرک امام زاده عبدالله (ع) گرکان با حضور مسئولین و عموم مردم انجام شد.
سلمان زاده با اشاره به کلام امام خامنه ایی در مورد هفته بسیج گفت:
دفاع از جمهوری اسلامی، مردمی کردن، بصیرت مهم ترین شاخصه نظام و بسیج  است و در واقع بسیج نماد حضور ملی و مقاومت ملی و آگاهی یک ملت است؛ آن هم آگاهی همراه با تحرک، همراه با معنویت و همراه با اخلاص.  
بسیج، یعنی نیروی کارآمدِ کشور برای همه میدان ها.

کد خبر 2802

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =