دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با حضور در دفتر اداره کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان با مدیرکل دیدار داشتند.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره ) استان کهگیلویه و بویراحمد، آقای رحیمیان مدیر کل کتابخانه های عمومی استان در این دیدار ضمن تشریح فعالیت های کتابخانه ها اعلام و آمادگی برای همکاری با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان را اعلام داشتند.
رحیمیان در این دیدار پیشنهاد راه اندازی کتابخانه های سیار در استان را با توجه به جمعیت عشایری و روستایی استان بیان داشتند.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از خدمات کتابخانه های عمومی استان بیان داشتند که دو باب کتابخانه توسط بیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان احداث شده است.
نادری افزود این دو کتابخانه در دو منطقه شهری دهدشت و مادون سفلی احداث شده، که مبلغ ۱۲ میلیارد ریال حجم سرمایه گذاری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بوده است.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره)استان کهگیلویه و بویر احمد افزود با توجه به راه اندازی قرارگاه ۱۱۰ محله ای ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در کل کشور و به تبع آن پایلوت شدن سه محله شهرک امام حسین(ع) در شهر یاسوج، محله کیامرثی در گچساران و همچنین محله گلزار در دهدشت،ان شاء الله در در این محلات هر جایی که کتابخانه دایر نشده باشد با استفاده از ظرفیت خانه برکت احسان بحث راه اندازی کتابخانه ها را در دستور کار داریم. 
کد خبر 2821

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =