وام‌هایی که گره کور بیکاری را باز می‌کنند

موسوی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان از ایجاد ۷۲۷ طرح اشتغال زا در شهرستان‌های فردوس، سرایان، بشرویه و قاینات خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،موسوی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان  از ایجاد ۷۲۷ طرح اشتغال زا در شهرستان‌های فردوس، سرایان، بشرویه و قاینات خبر داد.

زمانی مجری طرح‌های اشتغال زایی بنیاد برکت شهرستان‌های فردوس، سرایان، بشرویه و قاینات گفت: از ابتدای امسال ۲۶۳ طرح اشتغال زا در شهرستان قاینات ایجاده شده که اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ۶۶۶ میلیون تومان برای آن پرداخت شده است.

او افزود: در حال حاضر نیز ۳۰۰ پرونده در مرحله معرفی به بانک‌ها قرار گرفتند.

زمانی بیان کرد: در شهرستان فردوس نیز ۱۹۲ طرح با مبلغ ۷ میلیارد و ۱۹ میلیون تومان اجرا شده است و ۱۶۷ پرونده دیگر نیز در مرحله معرفی به بانک‌ها هستند.

مجری طرح‌های اشتغال زایی بنیاد برکت شهرستان‌های فردوس، سرایان، بشرویه و قاینات اظهار کرد: ۱۴۶ طرح اشغال زایی نیز در شهرستان سرایان ایجاد شده که تاکنون بیش از ۵ میلیارد و ۶۷۷ میلیون تومان به متقاضیان پرداخت و ۱۷۵ پرونده دیگر در حال بررسی و معرفی به بانک‌ها هستند.

ایجاد ۱۲۶ طرح اشتغال زا در شهرستان بشرویه

زمانی مجری طرح‌های اشتغال زایی بنیاد برکت شهرستان‌های فردوس، سرایان، بشرویه و قاینات گفت: در شهرستان بشرویه ۱۲۶ طرح اشتغال زایی با مبلغی بالغ بر ۵ میلیارد تومان اجرا شده و ۱۷۵ پرونده در مرحله معرفی به بانک است.

او افزود: پرورش کبک، پرورش بوقلمون، پرورش دام سبک و دام سنگین، پرورش زنبورعسل، پرورش زالو، پرورش شتر، پرورش شتر مرغ، پرورش گل، پرورش ماهی، پرورش مرغ و ماکیان، بوم گردی، تولید قالی و قالیچه، تولید منسوجات، تولید پوشاک، خدمات آموزشی، خدمات عمومی شامل (نانوایی، سوپر مارکت، جوشکاری و آرایشگاه) از جمله مشاغلی است که برای ایجاد آن تسهیلات ابلاغ شده است.

زمانی ادامه داد: طرح خدمات عمومی نیز تا ۵۰ طرح را شامل می‌شود و توانسته در اشتغال زایی سهم موثری داشته باشد.

کد خبر 2853

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =