برگزاری جلسه شورای اجتماعی اداره کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان البرز و غرب استان تهران با حضور مدیر کل محترم صدا و سیمای استان البرز

به گزارش و احد رسانه و خبر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان البرز پنجمین جلسه شورای اجتماعی اداره کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان البرز و غرب استان تهران با حضور مدیر کل محترم صدا و سیمای استان البرز برگزار شد

به گزارش و احد رسانه و خبر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان البرز پنجمین جلسه شورای اجتماعی اداره کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان البرز و غرب استان تهران با حضور مدیر کل محترم صدا و سیمای استان البرز برگزار شد.

در این جلسه مدیر کل ستاد با تشکر ویژه از حضرت آیت الله حسینی همدانی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج و همچنین سایر امامان جمعه و جماعت استان، گروههای جهادی و بسیجیان، هیئات مذهبی و سایر دستگاههای خدمت رسان، گزارشی از اقدامات اجتماعی ستاد طی دو سال گذشته، ارائه و در ادامه به تشریح پویش «دلگرمی احسان» و اهداء تعداد ۲۵۵ دستگاه وسایل گرمایشی به خانواده های نیازمند، «رزمایش احسان نبوی» و توزیع تعداد ۱۴ هزار و ۶۵۰ بسته گوشت قرمز به خانواده های کم برخوردار و رزمایش «احسان سلامت» و توزیع  پنج هزار و ۹۰۰ بسته بهداشتی به نیازمندان در آذرماه و ابتدای دیماه پرداخته شد.
پورسلیمانی در ادامه افزود:
تامین ۸۰ درصد هزینه خرید  لوازم گرمایشی پویش دلگرمی احسان، توسط ستاد اجرایی و ۲۰ درصد توسط گروه های جهادی تأمین می شود و در ادامه افزود، شناسایی خانواده های جامعه هدف و توزیع این اقلام با محوریت مساجد، ائمه جمعه و جماعات و گروههای جهادی انجام می شود.

در ادامه جلسه آقای گرشاسبی معاون اجتماعی اداره کل، اقدام به تشریح طرح ۱۱۰ محله پرداخته و سایر اعضاء نیز نقطه نظرات خود را بیان نمودند.
در پایان جلسه آقای مقدسی مدیر کل محترم صدا و سیمای استان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات اجتماعی ستاد خصوصا در دوران شیوع بیماری کرونا و همچنین تشکر از اقدامات سایر دستگاه های خدمت رسان مانند کمیته امداد، بسیج سازندگی، بنیاد علوی و... و ائمه جمعه و جماعات، بر ضرورت اطلاع رسانی و تولید و پخش برنامه های خبری و مستند از خدمات نظام به مردم و خصوصا  محرومین تأکید نموده و آمادگی صدا و سیما را در این خصوص اعلام نمودند.

کد خبر 2981

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =