شب یلدایی متفاوت در کنار پدران و مادران سالمندی که چشم انتظار فرزندان خود بودند

معاونت اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان و مسئول بسیج دانش آموزی سپاه فتح در شب یلدا به دیدار پدران و مادران سالمندی که چشم انتظار فرزندان خود بودند رفتند.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره ) استان کهگیلویه و بویراحمد، معاونت اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان و مسئول بسیج دانش آموزی سپاه فتح در شب یلدا با حضور در مرکز شبانه روزی سالمندان آرامش سروک یاسوج و مرکز شبانه روزی توانبخشی فردوس یاسوج در منطقه سرآبتاوه سرکشی و با اهدا هدایایی به این عزیزان شب یلدا را به آنها تبریک گفتند. همچنین مادران و پدران سالمند از حضور این مسئولان ابراز خوشحالی کردند و شب یلدای به یاد ماندنی را در کنار همدیگر سپری کردند.

خانم خشت زر مسئول مرکز شبانه روزی سالمندان زنان آرامش سروک یاسوج در حاشیه این بازدید گفت: سالمندان به دلیل شرایط خاص جسمی و حرکتی که دارند نیازمند حمایت هستند و خانواده ها باید ارتباط خود را با آنها حفظ کنند.

وی ابراز داشت: در مرکز شبانه روزی سالمندان زنان آرامش خدمات پزشکی، پرستاری، توانبخشی، بهداشتی،مراقبتی، کار درمانی، روانشناختی و رفاهی انجام می شود.

همچنین در این دیدار پدران و مادران سالمند از فرزنداشان بابت آن که آنها را به فراموشی سپرده اند و نیز به دیدار والدین خود نمیروند ابراز ناراحتی و گلایه کردند.

کد خبر 3007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =