برق‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام به ۱۱۰ روستای محروم کشور

به همت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام به ۱۱۰ روستای محروم کشور برق‌رسانی شده است.

معاون عمرانی و طرح‌های زیربنایی بنیاد برکت با اعلام این خبر افزود: تا به امروز و در قالب ۱۱ پروژه برق‌رسانی، ۱۱۰ روستای محروم در استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، کرمان و یزد از نعمت برق برخوردار شده‌اند.

محمد مهجوری اعتبار صرف شده برای برق‌رسانی به این ۱۱۰ روستا را ۴۸۷ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: این پروژه‌ها به همت بنیاد برکت و با مشارکت گروه‌های جهادی و شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع برق اجرایی شده است.

وی اظهار داشت: این طرح‌های برق‌رسانی شامل احداث شبکه توزیع برق، تهیه و تکمیل نیروگاه‌های خورشیدی، احداث خط و کلیدخانه ۱۳۲ کیلوولت و راه‌اندازی ایستگاه ۱۳۲ کیلوولت است.

معاون عمرانی بنیاد برکت در تشریح فعالیت‌های عمرانی و زیربنایی این بنیاد گفت: بنیاد برکت ساخت و تکمیل ۵۷ هزار طرح عمرانی و زیربنایی را در دستور کار دارد که از این تعداد تاکنون بیش از ۴۲ هزار طرح تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

مهجوری تصریح کرد: بنیاد برکت همچنین تا پایان سال جاری فرآیند بهره‌برداری از ۱۷ هزار و ۴۳۲ پروژه عمرانی و زیربنایی شامل مدرسه، مسجد و مرکز فرهنگی و مذهبی، بیمارستان، پایگاه سلامت، خانه و مرکز بهداشت، مسکن محرومین و آب‌رسانی روستایی را به پایان میرساند.
 

کد خبر 3104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =