۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸

با صرف ۳۰ میلیارد ریال اعتبار؛

۱۷ قنات در مناطق محروم استان سمنان لایروبی می‌شود

سمنان- احمدی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان سمنان گفت: ۱۷ قنات با مشارکت بنیاد برکت ستاد اجرایی در مناطق محروم استان لایروبی می‌شود.
۱۷ قنات در مناطق محروم استان سمنان لایروبی می‌شود

حامد احمدی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان سمنان، از برگزاری نشست مشترک با حضور مدیر پروژه های فنی بنیاد برکت ستاد اجرایی و سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در خصوص مصوبات سفر ریاست جمهور به استان سمنان خبر داد و تاکید کرد: پیرامون لایروبی قنوات در مناطق محروم استان در این نشست تفاهم نامه ای مد نظر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه ۱۷ قنات جهت مشارکت به بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام معرفی شده لذا در جلسه تخصصی امروز اقدامات هریک از دستگاه ها مشخص و مقرر شدد پس از انجام عملیات مقدماتی توسط سازمان جهاد کشاورزی، لایروبی شود، گفت: بنیاد برکت نسبت به واریز وجه مورد مشارکت خود اقدام خو اهد کرد تا این روستاها از آب بهتری بهره مند شوند.

مدیرکل ستاد اجرایی استان سمنان با اشاره به گام بلند بنیاد برکت در راستای لایروبی و احیا ۱۷ قنات استان، تاکید کرد: بیش از ۳۰ میلیارد ریال برای این قنوات هزینه خواهد شد و امیدواریم با این کار بتوانیم بهترین بهره برداری را از منابع آبی روستاهای محروم استان شاهد باشیم.

 

کد خبر 3105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =