برگزاری جلسه هماهنگی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)در استان البرز و غرب استان تهران با استاندار البرز

به گزارش واحد رسانه و خبر اداره کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان البرز و غرب استان تهران ، این جلسه با حضور مدیر کل و معاون اجتماعی ستاد و مجری طرحهای اشتغال زایی بنیاد برکت در دفتر استاندار محترم البرز برگزار شد.

مدیرکل ستاد ابتدا به ارائه گزارشی پیرامون پویش ها و فعالیت های اجتماعی و محرومیت زدایی ستاد طی دوسال گذشته پرداخت و در ادامه دو طرح  معاونت اجتماعی ستاد با عناوین طرح پیشرفت منطقه ای و طرح ۱۱۰ محله را به استاندار البرز ارائه کرد.

پورسلیمانی افزود این دو طرح با هدف استفاده از ظرفیت های مردمی مناطق هدف، اثر به سزایی در کاهش آسیب های اجتماعی و کمک به رشد و بالندگی منطقه خواهد داشت.
  
مدیر کل ستاد در استان،  در ادامه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه احداث مسکن ارزان قیمت و تصمیمات متخذه در خصوص احداث ۴۹۵ واحد در شهر فردیس و ۶۴۴ واحد در شهر جدید هشتگرد ارائه و توضیحاتی هم در مورد  توقف عملیات اجرایی پروژه فردیس به دلیل مشکلات ثبتی ارائه گردید. 

در ادامه استاندار محترم البرز، ضمن استقبال از طرحهای پیشرفت منطقه ای و ۱۱۰ محله ، بر گسترش فعالیت های اجتماعی هدفمند تاکید و عنوان نمودند  از اقدامات ضروری در این حوزه تشکیل شورای اجتماعی در استان می باشد که دستور برگزاری جلسه ای با حضور نهادها و سازمانهای ذی ربط را صادر نمودند.

در خصوص مشکلات پروژه فردیس نیز مقرر گردید جلسه ای با حضور مدیران مرتبط در اداره کل ثبت اسناد،  شهرداری،  فرمانداری و ستاد با حضور استاندار و معاون عمرانی برگزار و با قید تسریع،  موانع اجرای طرح و احداث واحدهای مسکونی مرتفع گردد.   

استاندار محترم در پایان ضمن اشاره به ظرفیتهای ستاد،  عنوان نمودند باید با همکاری استانداری و ستاد، حداکثر تلاش جهت رفع محرومیتهای استان انجام شود.

کد خبر 3173

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =