برگزاری مرحله هفتم رزمایش همدلی و احسان در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مرحله هفتم رزمایش همدلی و احسان به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری هفتمین مرحله رزمایش همدلی و احسان به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان خبر داد. این رزمایش با حضور مسئول دفتر نماینده محترم ولی فقیه در استان، فرمانده محترم تیپ ۴۸ فتح سپاه فتح استان، مسئول ستاد نماز جمعه شهر یاسوج، و فرمانده محترم سپاه ناحیه بویراحمد در گلزار شهدای شهر یاسوج برگزار گردید.

شایان نادری اظهار کرد: از بدو شیوع کرونا بیش از 300 میلیارد ریال در حوزه های مختلف معیشتی، بهداشتی، آموزشی و گرمایشی برای مردم مستضعف استان کهگیلویه و بویراحمد هزینه شده است.

ایشان افزود: در این مرحله از رزمایش تعداد ۱۱۶۵۰ بسته پروتیینی با همکاری گروه های جهادی و تشکل های مردمی در سراسر نقاط محروم استان و حاشیه شهرها توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام دهقان مسئول دفتر نماینده محترم ولی فقیه در استان نیز در این آئین ضمن تبریک ایام خجسته دهه فجر گفت: در شرایط کنونی که مردم روزگار سختی را پشت سر می‌گذارند و معضلات و مشکلات معیشتی فراوان شده است، ستاد اجرایی در وسط میدان قرار گرفته و با آسیب دیدگان در این شرایط سخت کمک می کنند که جای تقدیر و تشکر را داریم.

در ادامه این رزمایش سردار حکمتیان فرمانده محترم تیپ 48 سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک ایام الله دهه فجر افزود: با توجه به محرومیت های استان، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان از ابتدا تا به حال یار و یاور محرومان بوده است و زحمات این مجموعه قابل تقدیر و تشکر است. 

کد خبر 3289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =