۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۳

بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره )ششمین رزمایش همدلی و احسان را درخراسان شمالی برگزار می کند

بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره )ششمین رزمایش همدلی و احسان را درخراسان شمالی برگزار می کند

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خراسان شمالی گفت: فاز دوم از مرحله ششم رزمایش همدلی و احسان از سوی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خراسان شمالی برگزار می شود. دکتر علی شاهینی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: به منظور حمایت از خانواده‌های کم برخوردار و آسیب‌دیده از بحران کرونا و یاری رساندن به وضعیت معیشتی این افراد بنیاد احسان ستاد اجرایی نسبت به اهداءبسته‌های معیشتی اقدام خواهد کرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خراسان شمالی گفت: فاز دوم از مرحله ششم رزمایش همدلی و احسان از سوی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خراسان شمالی برگزار می شود.

دکتر علی شاهینی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد:  به منظور حمایت از خانواده‌های کم برخوردار و آسیب‌دیده از بحران کرونا و یاری رساندن به وضعیت معیشتی این افراد بنیاد احسان ستاد اجرایی نسبت به اهداءبسته‌های معیشتی اقدام خواهد کرد.

به گفته وی خدمات و اهداء بسته‌های معیشتی به صورت رایگان خواهد بود.     

شاهینی افزود: جامعه هدف این رزمایش جهت توزیع بسته های معیشتی قبلاً از سوی دبیر و نیروهای جهادی در سراسر استان شناسایی شده است.

وی در ادامه بیان کرد: اولین خانه احسان توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در محله احمدآباد بجنورد ایجاد و به‌زودی چهار خانه احسان دیگر در محله نیروگاه بجنورد، زمین‌های کشوری شیروان، کوی امام علی(ع)، آشخانه و قلعه کریم اسفراین افتتاح خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام  خراسان شمالی گفت: تاکنون اقدامات مناسبی در  محله احمدآباد صورت‌گرفته به‌طوری‌ که  مشخصات ۸۰ درصد از ساکنین آن  محله ثبت  و عمده‌ترین مشکلات و مهم‌ترین ظرفیت‌ها آن‌ها شناسایی و مشخص شده است.

به گفته وی در بخش خدمات عمومی، نداشتن مدرسه، مسجد، مرکز فرهنگی، دستگاه خودپرداز، مرکز درمانی، ایستگاه اتوبوس، روشنایی و آسفالت خیابان‌ها از جمله مشکلات محله احمدآباد می باشد.

کد خبر 3334

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =