۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲

بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمام امام (ره) ۳۰۸ طرح محرومیت زدایی در راز و جرگلان خراسان شمالی اجرا کرد

بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمام امام (ره) ۳۰۸ طرح محرومیت زدایی در راز و جرگلان خراسان شمالی اجرا کرد
بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمام امام (ره) ۳۰۸ طرح محرومیت زدایی در راز و جرگلان خراسان شمالی اجرا کرد

بجنورد_ مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان شمالی گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام امسال ۳۰۸ طرح محرومیت‌زدایی با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان در شهرستان مرزی و محروم راز و جرگلان اجرا کرد.

بجنورد_ مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان شمالی گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام  امسال ۳۰۸ طرح محرومیت‌زدایی با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان در شهرستان مرزی و محروم راز و جرگلان اجرا کرد.

به گزارش ایرنا، علی شاهینی روز یکشنبه در حاشیه آیین توزیع بسته های حمایتی به نیازمندان در شهرستان راز و جرگلان به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع این طرح ها؛ ۵۱ طرح با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در شهر راز، ۱۰۰ با اعتبار چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در شهر جرگلان، ۷۰ طرح با اعتبار سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در شهر غلامان و ۸۷ طرح با اعتبار سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در بخش مرکزی این شهرستان اجرا شد.

وی تصریح کرد: ستاد  اجرایی فرمان امام(ره) همچنین ۱۳۵طرح نیز هم اکنون در این شهرستان در دست اجرا دارد که طی ماه های اخیر به بهره برداری می رسد.

شاهینی عنوان کرد: بیشترین طرح ها در زمینه پرورش بوقلمون، دام سبک، مرغ ماکیان، تولید کیف و قالیچه، خدمات خودرو، خدمات کشاورزی، صنایع دستی و گیاهان دارویی است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان شمالی گفت: گروه های جهادی این نهاد حمایتی به همراه تشکل های مردم نهاد، هیات امنای مساجد، امامان جمعه در حوزه های مختلف مشکلات مردم شناسایی می کنند و در این زمینه و طرح‌های ذیربط در این زمینه اجرایی می شود.

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) امروز یکشنبه پنج هزار بسته معیشتی را در قالب ششمین مرحله از رزمایش روز یکشنبه در مسجد جامع شهرستان مرزی راز و جرگلان خراسان شمالی بین نیازمندان توزیع کرد.

خراسان شمالی دارای ۳۰۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان است که بیشتر این مساحت در شهرستان راز و جرگلان واقع است.

این شهرستان سه بخش و ۶ دهستان دارد و ۷۵ درصد جمعیت این منطقه روستایی هستند.

کد خبر 3392

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =