ستاد اجرایی فرمان امام(ره) منشأ خیر و برکت در کهگیلویه و بویراحمد است

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد و مدیرعامل کارخانه قند یاسوج به مناسبت روز پاسدار با سردار حکمتیان فرمانده تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد دیدار داشتند.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کهگیلویه و بویراحمد، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد و مدیرعامل کارخانه قند یاسوج به مناسبت روز پاسدار با سردار حکمتیان فرمانده تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد دیدار داشتند.

در این دیدار حکمتیان فرمانده تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: جایگاه الأنِ ما، ماحصل رشادت‌ها، دلاوری‌ها و جوانمردی‌های مردم استان در دوران دفاع مقدس است.

حکمتیان عنوان کرد: هر جایی که مردم نیاز به کمک داشتند تیپ 48 سپاه فتح ورود کرده و تا  زمانی که لازم باشد در کنار مردم خواهیم ایستاد. 

وی ادامه داد: افتخار ما این است که استان کهگیلویه و بویر احمد با یک درصد از مساحت کشور، استانی هستیم که رتبه اول ایثارگری را نسبت به جمعیتش دارد. 33 هزار رزمنده، 13 هزار جانباز و 1885 شهید و 317 آزاده این استان دارد.

فرمانده تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: 20 درصد منابع نفت و گاز کشور از این استان تأمین می‌شود. 10 درصد از روان‌آب‌های کشور در اینجا است و 3 هزار گونه گیاهی در این استان وجود دارد؛ این‌ها همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی است که استان کهگیلویه و بویراحمد از آنها برخوردار است. 

حکمتیان در ادامه سخنانش گفت: ما مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با همه حکومت‌های قبل از جمهوری اسلامی سر ستیز داشته‌ایم، اما تسلیم محض در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

فرمانده تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام کهگیلویه و بویراحمد گفت: از حضور شما خیلی خوشحال شدم و از اینکه یک بار دیگر نام کارخانه قند آورده شد، بسیار خرسند شدم. چون اصلا بنیان این استان را با کارخانه قند می‌شناسند. اما سوء مدیریت‌ ها و ناکارآمدی‌ ها باعث شد که فرزندان برومند این استان از ظرفیت‌های اشتغالزاییِ بسیاری محروم شوند.

وی با بیان اینکه جنگ امروز، جنگ اقتصادی است، گفت: یکی از معضلات این استان نیز بیکاری و فقر است، که ان شاء الله با راه اندازی کارخانه قند این معضل هم حل خواهد شد. 

حکمتیان خطاب به مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام کهگیلویه و بویراحمد گفت: وجود دکتر نادری منشأ خیر و برکت در استان بوده و هست، از وقتی که ستاد اجرایی در استان تشکیل شده، خدمات ارزشمندی به مردم استان ارائه داده است. الأن هم که کلید استارت کارخانه را زده‌اند که به این خاطر من صمیمانه سپاسگزارم.

فرمانده تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: من غیر از این جایگاه نظامی‌گری، خادم اهل بیت علیه‌السلام، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات هستم و این مدال خادمی را با هیچ چیز عوض نمی‌کنم.

حکمتیان فرمانده تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: من مطمئنم امام حسین (ع) و آقا ابوالفضل کمک‌تان می‌کند و دعا می‌کنم که کارخانه قند راه‌اندازی شود. چرا که غیر از اینکه سرمایه این استان در این چند سال خوابید، مسأله کارخانه قند دغدغه ذهنی مردم نیز بود و این مژده خیر شما، ما را خیلی خوشحال کرد.

کد خبر 3470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =