۵۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲.۵ میلیارد تومان در استان بوشهر توزیع شد

گروه استان‌ها - همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی علیه‌السلام ۵ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲.۵ میلیارد تومان بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در استان بوشهر توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی علیه‌السلام برنامه‌ها و مراسم گوناگونی در استان بوشهر در حال برگزاری است.

همزمان با فرارسیدن 13 رجب سالروز ولادت پربرکت حضرت علی علیه‌السلام معابر، خیابان‌ها و سواحل استان بوشهر آذین‌بندی و چراغانی شد و جشن‌ها با مشارکت دلدادگان اهل بیت علیه‌السلام در حال برگزاری است.

غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و تکریم از پدران آسمانی با حضور فرزندان شهدا از دیگر برنامه‌های این جشن بزرگ است.

در این روز مبارک مردم خیراندیش و نیکوکار استان بوشهر با پیروی از سیره عملی حضرت علی علیه‌السلام به‌عنوان پدر معنوی، سرپرستی فرزندان یتیم بر عهده گرفتند و ماهیانه مبلغی به معیشت فرزند معنوی خود کمک می‌کنند.

خدمات‌رسانی به نیازمندان به‌ویژه آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا از دیگر برنامه‌ها است که در این راستا نهادها و گروه‌های مختلف مردم نهاد، خیران، نهادهای انقلابی و دستگاه‌های اجرایی فعالیت‌های قابل توجهی در رسیدگی به نیازمندان اجرا کردند.

همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی علیه‌السلام 5 هزار و 600 بسته معیشتی به ارزش 2.5 میلیارد تومان بین آسیب دیدگان از کرونا در استان بوشهر توزیع شد.

در این راستا مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان بوشهر با تبریک میلاد با سعادت امام علی علیه‌السلام به اجرا فاز دوم مرحله ششم توزیع بسته‌های معیشتی در استان پرداخت و اظهار داشت: این بسته‌های معیشتی برای خانوارهای آسیب دیده از کرونا در مناطق کم برخوردار استان توسط گروه های جهادی ، خیریه‌ها و معتمدان شناسایی و اهدا می‌شود.

سید محمد حسن تقی‌زاده ، بسته‌های معیشتی را شامل برنج ، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، حبوبات، قند و شکر، روغن و تن ماهی دانست و بیان کرد: ارزش این بسته‌ها افزون بر 2.5 میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه تاکنون در استان بوشهر صدها تن برنج و سایر اقلام مورد نیاز خانوارهای آسیب دیده از کرونا در استان بوشهر توزیع شده است خاطر نشان کرد: این نهاد برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا خدمات گوناگونی شامل توزیع مواد بهداشتی و ضدعفونی معابر در شهرها و روستاها انجام داده است.

کد خبر 3515

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =