برگزاری نهمین جلسه شورای اجتماعی استان البرز

به گزارش واحد خبر و رسانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان البرز و غرب استان تهران ، نهمین جلسه شورای اجتماعی این اداره کل با حضور مدیر کل ، معاون اجتماعی و اعضای شورای اجتماعی استان برگزار گردید.

در این جلسه مدیر کل ستاد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر و تشکر از همراهی اعضای محترم شورای اجتماعی در سال ۱۴۰۰ ، به تعامل و هم افزایی اعضای شورای اجتماعی استان اشاره کردند و بر ادامه داشتن و اجرای دقیق برنامه ها در سال ۱۴۰۱ تأکید داشتند.

ایشان در ادامه به بیان کلیات پیرامون پویش های اجرا شده طی ماه جاری ازجمله طرح ملی جایزه احسان ، فاز دوم مرحله ششم رزمایش احسان و همدلی ، و دلگرمی احسان (ویژه پوشاک) پرداختند.

در ادامه جلسه آقای گرشاسبی معاون اجتماعی اداره کل ، ضمن ارائه گزارش کامل از اجرای فاز دوم مرحله ششم رزمایش احسان و همدلی ، به مشارکت حداکثری گروه های همکار با ستاد در این مرحله اشاره کرد و بر لزوم پایش گروه های جهادی در سال جدید تأکید داشت.

آقای طالبی دبیر جهادی استان نیز گزارشی از اهداء ۲۰۰ بسته معیشتی توسط بنیاد احسان به پاکبانان زحمت کش منطقه کمالشهر ارائه و از خدمات ارزشمند ستاد در راستای اجرای این طرح تشکر و قدردانی نمودند.

در پایان مدیرکل محترم ضمن تقدیر و تشکر مجدد از همراهی عزیزان ، با اهداء لوح تقدیر و هدیه از اعضای غیر ستادی عضو شورای اجتماعی تقدیر بعمل آوردند.


 

کد خبر 3560

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =