افتتاح ۲۰ هزار طرح روستایی و ایجاد ۶۰ هزار شغل جدید توسط ستاد اجرایی فرمان امام

با حضور مدیرعامل بنیاد برکت در خوزستان و حضور ویدئو کنفرانسی رئیس‌جمهور، ۲۰ هزار طرح ستاد اجرایی فرمان امام برای روستاییان و عشایر کشور افتتاح شد.

عصر امروز در آئین بهره‌برداری از طرحهای ملی روستایی و عشایری که با حضور تصویری و ویدئوکنفرانسی حسن روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، ۲۶هزار طرح روستایی و عشایری با ایجاد ۸۰هزار شغل افتتاح شد که ازاین میزان ۲۰ هزار طرح و ۶۰هزار شغل توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام اجرا شده است.

در بخشی از این برنامه که به صورت زنده از شبکه خبر پخش شد، امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در گزارشی اجمالی، بخشی از خدمات بنیاد برکت و ستاد اجرایی در مناطق روستایی کشور را برشمرد.

مدنی رسیدن تعداد مشاغل ایجاد شده توسط بنیاد برکت به ۳۰۰ هزار شغل تا پایان امسال، احداث ۱۵۰ مدرسه، ۱۰۰ مسجد، ۱۰ خانه بهداشت و ۵۰۰۰ مسکن محرومان را بخشی از اقدامات این بنیاد برشمرد و افزود: مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام فارغ از نگاههای سیاسی و جناحی همواره در کنار همه دولت‌ها بوده و در تمام حوادث و بحرانهایی مانند سیل و زلزله و حتی کرونا هم جزو اولین دستگاههایی بوده که در کنار مردم حاضر شده و به امداد و کمک‌رسانی پرداخته است.

رئیس‌جمهور پس از استماع گزارش مدیرعامل بنیاد برکت، ازاقدامات این بنیاد به ویژه در خصوص ایجاد اشتغال برای روستاییان و عشایر قدردانی کرد.

حسن روحانی با اشاره به فعالیتهای ستاد اجرایی فرمان امام در سراسر کشور افزود: تلاش‌های گسترده ستاد اجرایی مخصوصا طرحهایی که برای روستاییان و مناطق محروم دارند و یا خدماتی که در حوادث مختلف به مردم میکنند، بسیار ارزنده است و از آنها تشکر میکنم.

کد خبر 357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =