فعالان حوزه جهادی احسان و نیکوکاری در بوشهر تجلیل شدند

در مراسمی از فعالین حوزه جهادی احسان و نیکوکاری در استان بوشهر تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امروز در آیین تجلیل از فعالین جهادی، احسان و نیکوکاری خدمات جهادگران را مورد تحسین و ستایش قرار داد و اظهار داشت: شناسایی نقاط محروم و نیازمندان و رسیدگی به آنان را یکی از مأموریت‌های مهم فعالان جهادی، احسان و نیکوکاری است که نزد پروردگار عالم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر جهادگران را محبوب خداوند متعال دانست و بیان کرد: محرومیت‌زدایی از اهداف مهم خیران و فعالان عرصه جهاد، احسان و نیکوکاری است و این گروه‌ها در توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی نقش‌آفرینی می‌کنند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه نقاط محروم و افراد نیازمند برای برخی از مردم ناشناخته است تصریح کرد: خدمات شما آثار بسیاری در جامعه دارد از این نظر جهادگران بسترهای کار خیر را برای رسیدگی به همه نیازمندان در جامعه فراهم کرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری اجر و پاداش خیران، فعالان جهادی، احسان و نیکوکاری را بسیار بالا دانست و تصریح کرد: خدمت به مردم نیازمند از ویژگی فعالیت گروه‌های جهادی است که نزد پروردگار از جایگاه و منزلت بسیار ارزشمندی برخوردار است.

در این آیین از فعالین حوزه جهادی احسان و نیکوکاری در استان بوشهر تجلیل شد.

کد خبر 3573

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =