اجرای طرح جهش تولید در دیم رازهای لرستان توسط ستاد اجرایی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان از اجرای طرح جهش تولید در دیم رازهای لرستان خبر داد.

حامد ویس کرمی طی جلسه طرح جهش تولید در دیم‌زارهای استان لرستان با اشاره به این پروژه اظهار کرد: خوشبختانه لرستان در اجرای طرح مذکور جزو استان‌های پیشرو بوده و از درصد پیشرفت خوبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه در ستاد اجرایی فرمان امام(ره) یک مجموعه چابک، کوچک و کم‌حجمی ازنظر نیروی انسانی هستیم که حجم عملیاتی مالی بالغ بر ۱۷۰۰ میلیارد تومان در سطح استان داریم، افزود: هم‌اکنون مشغول به فعالیت هستیم و در حال برنامه‌ریزی هستیم تا قبل پایان سال از ۲۰۰۰ میلیارد تومان عبور کنیم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان با اشاره به اینکه در حوزه‌های مختلف از جمله مسکن، درمان، مسجد و مدرسه‌سازی، جاده و... ورود کرده‌ایم و در حال کار هستیم، اضافه کرد: طرح جهش تولید در دیم‌زارهای لرستان یکی از این پروژه‌هاست که اگر به‌خوبی اجرا شود بارقه امیدی برای برنامه‌ریزی‌های جدی‌تر خواهد بود.

ویس کرمی ادامه داد: در اجرای طرح مذکور در استان برای امسال ۲۳۵ هزار هکتار درنظر گرفته شده که حجم قابل توجهی است و امیدواریم طی سال آتی این سطح زیر کشت افزایش یابد.

وی بیان کرد: هر چقدر که ما در وصول نتیجه‌ها، افزایش و جهش در این حوزه موفق عمل کنیم قطعا طی سال آینده نتایج بهتری عاید خواهد شد.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان به مطلوب بودن روند این طرح تابحال اشاره کرد و گفت: امیدواریم حداقل افزایش ۲۵ تا ۳۰ درصدی را در عملکرد مشاهده کنیم که با توجه به روند بارشی کنونی به نظر می‌رسد امکان‌پذیر خواهد بود.

کد خبر 3637

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =