جلسه شورای محله کمالشهر ذیل  قرارگاه اجتماعی استان البرز برگزار شد

به گزارش واحد خبر و رسانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان البرز و غرب استان تهران ، جلسه شورای محله کمالشهر با حضور مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز و دبیر قرارگاه اجتماعی استان ، معاون اجتماعی و دبیر جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ، رئیس شورای شهر کمالشهر و جمعی از معتمدین و فعالین اجتماعی کمالشهر برگزار گردید.

در این جلسه که به منظور افتتاح خانه احسان در شهرک امیرالمومنین علیه السلام کمالشهر برگزار شد ، علاوه بر مسئولین شهری ، نمایندگان گروه های جهادی فعال منطقه ، بانوان فعال اجتماعی ، امام جماعت محله و فرمانده پایگاه بسیج و کلانتری منطقه نیز حضور داشتند. 

معاون اجتماعی ستاد ضمن تبیین برنامه های قرارگاه اجتماعی و چشم انداز فعالیت ها در محله بر استفاده از ظرفیت مردمی منطقه تأکید داشته و گفت: یکی از نکات مهم این طرح حضور مردم و نیازسنجی دقیق خانه به خانه و اولویت بندی نیازها در خانه احسان و پیگیری جهت رفع نیاز های اولویت دار محله از طریق مسئول خانه می باشد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و دبیر قرارگاه اجتماعی استان نیز ضمن توضیح فرایند اجرایی طرح بر هم افزایی دستگاه های خدمات رسان و تسهیل روند رسیدگی به معضلات محله تأکید داشت.

گفتنی است جلسات شورای محلات دیگر مناطق هدف این طرح نیز طی روزهای آتی برگزار خواهد شد.

کد خبر 3640

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =