اختصاص یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و توزیع ۴۴۳ بسته معیشتی  در بین خانواده زندانیان استان اصفهان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمام امام(ره) اصفهان گفت: پابند و دست بند الکترونیک با ابزار دانش بنیان توسط این ستاد طراحی و برای کاهش جمعیت زندان‌ها عرضه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اصفهان، تورج حاجی رحیمیان در ویژه برنامه یک شهر ضیافت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان اصفهان افزود: این تکنولوژی در ستاد اجرایی فرمان امام در حال برنامه ریزی و انجام عملیات تولید است تا به واسطه آن جمعیت زندان‌ها کاهش افراد با جرائم کمتر از آن برای تداوم مسیر زندگی استفاده کرد.

وی بیان کرد: از طریق این دست بند و پابند مددجویان زندان در محیط زندگی خود فعالیت داشته ولی تحت نظارت قضایی قرار دارند اما اینگونه از جمع خانواده دور نبوده و آسیب های آن کاهش می‌یابد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمام امام(ره) اصفهان با اشاره به حمایت‌های این نهاد از زندانیان اظهارداشت: ایجاد اشتغال و کمک به خانواده‌های زندانیان از جمله فعالیت هایی است که توسط بنیادهای تحت مجموعه ستاد اجرایی امام صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: کمک به تحصیل، معیشت و بهداشت و درمان به خانواده نیازمندان انجام که همزمان با سالروز شهادت حضرت علی(ع) ۴۴۳ بسته معیشتی آماده شده و در بین خانواده آنان توزیع می‌شود.

به گفته حاجی رحیمیان، آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جز برنامه های مهم ستاد اجرایی است که پارسال یک میلیارد و هفتصد میلیون ریال به این امر اختصاص یافت و امروز نیز یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال به این موضوع اختصاص داده می شود.

وی ادامه داد: ستاد اجرایی برای اشتغال زایی، مسجد سازی، مدرسه سازی و محرومیت زدایی در مناطق مختلف استان هزینه می‌کند.

کد خبر 3793

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =