مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اصفهان  با سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان دیدار و گفتگو کرد

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان به منظور توسعه همکاری ها در جهت ترویج کتابخوانی با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اصفهان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اصفهان ، امیر هلاکویی، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان ۱۰ اردیبهشت ماه به منظور ایجاد بسترهای لازم در جهت تسهیل حضور و مشارکت بنیاد برکت در زمینه احداث و تجهیز کتابخانه‌های عمومی با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اصفهان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حاجی رحیمیان ضمن تشریح فعالیت های گسترده ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در مناطق محروم بیان داشت یکی از اهداف ستاد توسعه فضای فرهنگی  و آموزشی در جامعه است .

هلاکویی با اشاره به وجود کتابخانه‌های عمومی نهادی، مشارکتی و مستقل در سراسر استان، برخی از این کتابخانه‌ها را تنها مراکز فرهنگی در آن مناطق عنوان کرد و گفت: امروز کتابخانه‌های عمومی با کارکردهای متعدد در خدمت مراجعان و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی هستند و با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی در کنار فعالیت اطلاع رسانی خود در جهت آگاهی بخشی به جامعه گام برمی‌دارند.

هلاکویی همچنین از آمادگی خو جهت قرار دادن امکانات خود به گروه های جهادی جهت رفع محرومیت مناطق محروم  خبر داد.

کد خبر 3816

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =