اجرای طرح‌های مختلف ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به گروه‌های جهادی سپرده می‌شود

معاون اجتماعی و امور استان‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: قرار بر این است که مجموعه کارهایی که ستاد امام(ره)، بنیاد برکت، بنیاد احسان و ۱۵ خرداد اجرایی می‌کند توسط گروه‌های جهادی انجام شود.

علی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراردبیل اظهار داشت: قرار بر این است که مجموعه کارهایی که ستاد امام(ره) اجرایی می‌کند توسط گروه‌های جهادی انجام شود و علاوه بر این مجموعه طرح‌هایی که بنیاد برکت، بنیاد احسان و 15 خرداد انجام می‌دهد نیز بر این محور است که توسط گروه‌های جهادی انجام شود که این موضوع به بنیاد برکت هم ابلاغ شده است.

وی افزود: در این راستا مواردی که در سفرهای استانی رئیس‌جمهور مطرح شده بود طی جلسات برگزار شده با استاندار اردبیل جمع‌بندی شد و هم‌اکنون تلاش بر این است تا عمده موارد توسط گروه‌های جهادی انجام شود.

معاون اجتماعی و امور استان‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اظهار کرد: طرح‌هایی را که گروه‌های جهادی برای حل مشکلات استان در نظر گرفته شده بود را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم و قرار بر این شد تا ستاد اجرایی بخشی از این طرح‌ها را که قابلیت اجرایی دارند با مشارکت گروه‌های جهادی در حوزه‌های مختلف محرومیت‌زدایی، اشتغال‌زایی و اقتصادی و توانمندسازی به مرحله عملیاتی برساند.

کد خبر 3859

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =