استفاده از ظرفیت و امکانات همه نهادها و دستگاه ها برای خدمت رسانی  هر چه بیشتر به مناطق محروم

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر،میمه و برخوار و عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی  با دکتر تورج حاجی رحیمیان مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اصفهان دیدار و گفتگو کرد.

حاجی رحیمیان در خصوص اقدامات بنیاد برکت در استان اصفهان گزارشی جامع و کامل از اقدامات بنیاد برکت در زمینه های مختلف اعم از اشتغالزایی اجتماع محور و بنگاه محور ، امور زیر بنایی( ساخت مدارس ،مساجد و مسکن)  ... را طی سال های اخیر بیان نمود.

وی افزود : برای بهره برداری هرچه بهتر از ظرفیت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) پس از سه دهه فعالیت، زیر مجموعه هایی همچون بنیاد برکت و بنیاد احسان به منظور توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی و انجام امور عام المنفعهدر مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در استان ها فعال شده است.

بنیاد برکت که با بیش از یک دهه فعالیت به عنوان یک بازوی توانمند ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نام برده می شود در این مدت دستاوردهای ارزنده ای در زمینه های مختلف داشته است از جمله می توان به سرمایه گذاری در مواردی از قبیل توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی، توسعه فضای آموزشی از طریق تاسیس مدارس برکت، انجام امور زیربنایی، ساخت مراکز فرهنگی- مذهبی، خدمات بیمه ای، مالی و حمایتی، ساخت بیمارستان و افزایش دسترسی آحاد جامعه به ویژه ساکنان مناطق محروم به خدمات بهداشتی و درمانی اشاره کرد.

حاجی رحیمیان ادامه داد: تاکید بر توسعه اقتصادی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته با سرمایه گذاری و راه اندازی بنگاه های اقتصادی ، ایجاد فرصت های شغلی محلی و ممانعت از مهاجرت نیروهای بومی، مشارکت به شکل غیرتصدی گرایانه و غیرماندگار به کارآفرینان و سرمایه گذاران محلی، کمک به توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار از طریق مشارکت مردمی و آموزشی در زمینه اصول و روش های صحیح شرکت داری، توجه ویژه به امور زیربنایی و ایجاد و توسعه فضاهای آموزشی و فرهنگی به عنوان مکمل فعالیت های اقتصادی از جمله ویژگی فعالیت این ستاد است.

در این جلسه آقای حاجی نیز ضمن تقدیر از اهداف و فعالیتهای خوب و ارزشمند ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کشور و استان اصفهان؛ به نکاتی در خصوص استفاده از املاک ، پتانسیل و ظرفیتهای مربوط به ستاد اجرایی و سایر دستگاهها ، در کنار بهره مندی از ظرفیت خیرین برای آزادسازی نقاط محروم استان و ساخت مسجد و مدرسه و دانشگاه تاکید کردند.

کد خبر 3888

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =