هشتمین مرحله رزمایش همدلی و احسان برگزار شد

هشتمین مرحله رزمایش همدلی و احسان به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد؛ هشتمین مرحله رزمایش همدلی و احسان به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با  حضور مسئول دفتر نماینده ولی فقیه دراستان، فرمانده نیروی انتظامی استان، فرماندار شهرستان بویراحمد، معاون هماهنگ کننده ناجا، معاون جهاد کشاورزی استان برگزار شد.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان: در این مرحله از رزمایش همدلی و احسان تعداد ۴۵۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع خواهد شد.
نادری گفت: این بسته ها توسط گروههای جهادی،موسسات خیریه،مساجد فعال و دیگر تشکل های مردمی بین نیازمندان در حاشیه شهر و مناطق محروم توزیع خواهند شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راه‌اندازی دو کارخانه در سطح استان گفت: دو کارخانه بزرگ به همت ستاد اجرایی در استان اجرایی شد، از جمله شرکت دارویی در گچساران که تمام کارهای آن به همت ستاد اجرایی صورت گرفت و همچنین کارخانه قند که بعد از حواشی بسیار به چرخه تولید باز خواهد گشت.
نادری اضافه کرد: در خصوص این کارخانه‌ها در رسانه‌ها مطالب زیادی عنوان می‌شود که پیشنهاد می‌کنیم تنها از طریق روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) پیگیر اخبار و.. راه اندازی این کارخانه ها باشید.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام تصریح کرد: راه اندازی کارخانه زمان‌بر است و بازه زمانی طولانی را می طلبد، این امید را داریم که بخش اعظمی از روند راه اندازی کارخانه قند تا پایان سال به پایان برسد و در سال آینده اولین دوره برداشت قند چغندر را عملیاتی کنیم.

کد خبر 3896

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =