اجرای مرحله دوم طرح لبخند احسان در 240 نقطه محروم و ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی توسط ستاد اجرایی فرمان امام

به همت بنیاد احسان فاز دوم طرح لبخند احسان در ٢۴٠ منطقه محروم و حاشیه شهر در سراسر کشور آغاز شد.

معاون اجتماعی بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام با اعلام این مطلب افزود: ١٢٠ گروه مردمی ، خیریه و جهادی با ما در این طرح مشارکت می‌کنند، همچنین این طرح با ارزش ریالی بیش از 20 میلیارد تومان در سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی افزود: خدمات این طرح شامل ترمیم دندان، عصب‌کشی و معاینات لازم دندان است.

محسن جهانی با اشاره به اینکه خدمات این طرح برای نیازمندان به صورت رایگان انجام می‌شود و گروه های جهادی نیز تامین کننده نیروهای انسانی این طرح هستند ، تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان امام نیز مواد مصرفی و تجهیزات لازم در این طرح را تأمین می‌کند.

وی ادامه داد: نیروهای انسانی در بخش‌های مختلف کشور متفاوت است و در برخی نقاط گروه‌های جهادی ، برخی نقاط مراکز بهداشت و در برخی نقاط خیریه‌های فعال در حوزه دندان پزشکی فعالیت دارند.

معاون اجتماعی بنیاد احسان خاطرنشان کرد: فاز اول این طرح دهه فجر سال گذشته اجرایی شد و با اتمام فاز دوم این طرح، هر دوماه یکبار تا پایان سال طرح لبخند مهر را در مناطق نیازمند اجرا می‌کنیم.


وی با اشاره به اینکه افراد با مراجعه به سایت احسان می‌توانند محل اجرای نزدیک این طرح را پیدا و مراجعه کنند، گفت: گروه‌های جهادی شناسایی افراد نیازمند به دندان پزشکی را نیز انجام دادند و به افراد نوبت‌دهی میکنند.

انتهای پیام/

کد خبر 3901

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =