جلسه معاون اموال و املاک ستاد هرمزگان با دادستان مرکز استان برای رسیدگی به کالاهای رسوبی گمرک

جلسه رسیدگی به کالاهای رسوبی،رها شده و اعراضی در گمرک با محوریت دادنامه های صادره به نفع ستاد اجرایی و پیگیری برای ساماندهی و تعیین تکلیف آن در دفتر دادستان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در هرمزگان، جلسه رسیدگی به کالاهای رسوبی،رها شده و اعراضی در گمرک با محوریت دادنامه های صادره به نفع ستاد اجرایی و پیگیری برای ساماندهی و تعیین تکلیف آن در دفتر دادستان هرمزگان برگزار شد.

به همین منظور حسب رایزنی و پیگیری های مستمر و مداوم «منوچهر دانشمند» مدیر کل ستاد در استان و «منوچهر صباحیان» معاون اموال و املاک ستاد استان  جلسه ای به دعوت دادستان  با توجه به دستور وی و آرای صادره به نفع ستاد مقرر شد در بازه زمانی ۳ ماهه علاوه بر دادنامه های صادره به نفع ستاد شناسایی های جدید نیز در دستور کار باشد که در این جلسه تاکید ویژه بر تعیین وظایف هر کدام از حوزه های متولی از جمله ، گمرک ، بندر و خطوط کشتیرانی معلوم و مقرر شد بر حسب بازدید های دوره ای نسبت به کالاها اقدام مقتضی معمول گردد.

در این جلسه ستاد خواستار تسهیل در فرایند ترخیص و مساعدت در تعیین مسیر سبز برای خروج کالاها از گمرک شده که مورد تاکید و خواست دادستان مرکز استان نیز قرار گرفت.

کد خبر 3917

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =