آغاز توزیع بسته های لبخند مادری با حضور مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد از استان البرز شروع شد

به گزارش واحد خبر و رسانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان البرز و غرب استان تهران ، به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ، پویش سراسری "لبخند مادری" به مرحله توزیع بسته‌های ضروریات اولیه مادر و کودک بین خانواده‌های مثبت ۵ در سراسر کشور رسید.

مدیرعامل و معاون اجتماعی بنیاد ۱۵خرداد به همراه مدیرکل و معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان البرز با حضور در نظرآباد استان البرز و اهدای نمادین نخستین بسته " لبخند مادری " به یک زوج صاحب ۳ قلو ، از آغاز اهدای ۵۰۰۰ بسته مایحتاج اولیه مادر و فرزند خبر دادند.

حمیدرضا علیان‌زادگان درحاشیه این سفر گفت: درمرحله نخست اجرای این طرح ۵۰۰۰ بسته شامل انواع اقلام مورد نیاز مادر و کودک به ارزش ۲۰ میلیارد تومان بین خانواده‌های نیازمند دارای ۳ فرزند به بالا در سراسر کشور توزیع میشود.

وی افزود: قصد داریم با جلب مشارکت‌های مردمی و خیرین تا سقف ۲۰۰ میلیارد تومان ، تعداد این بسته‌ها را تا پایان امسال به ۵۰هزار بسته برسانیم.

مدیرعامل بنیاد ۱۵خرداد با اشاره به مشارکت صداوسیما و رسانه‌های عمومی در معرفی این پویش گفت: در ایام نوروز با مشارکت بسیارخوب برنامه "عصر جدید" و سایر رسانه‌ها ، پویش تأمین بسته‌های لبخندمادری به مردم معرفی شد و مردم هم به میدان آمدند و مشارکت خیلی خوبی کردند که امیدواریم با این مشارکت تا پایان سال ۵۰ هزار بسته را تقدیم زوجین نیازمند کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به مادران دارای فرزندان ۳ قلو به بالا ، علاوه براین بسته‌ها، یک میلیون تومان کارت هدیه، دو میلیون تومان افتتاح حساب سپرده سرمایه‌گذاری برای هر فرزند و ۱۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه خرید کالا سرانه هر فرزند و ماهیانه یک بسته بهداشتی به مدت ۶ ماه نیز اهدا میکنیم.

در پایان این برنامه بانو معصومه قربانی مادر شهیدان مهدی و زین‌العابدین عسگری از طرف مدیرعامل بنیاد ۱۵خرداد، سه بسته "لبخند مادری" را به زوج نظرآبادی صاحب ۳ قلو اهداء کرد.

کد خبر 3926

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =