برگزاری پویش احسانه و لیگ حسان در استان کهگیلویه و بویراحمد

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی پویش ملی احسانه و رزمایش لیگ احسان به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد؛ پویش ملی احسانه و رزمایش لیگ احسان با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، فرمانده تیپ مردمی ۴۸ فتح استان، مدیرعامل کارخانه قند یاسوج، مدیرکل کمیته امداد امام (ره)، معاونت آماد و پشتیبانی سپاه فتح استان،  فرماندار شهرستان بویراحمد، معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان، مدیرکل اداره ثبت اسناد و اموال استان برگزار شد.

شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ضمن تشکر از حضور  و همراهی مسئولین در برنامه های جاری ستاد بیان کرد: از این 75 سری جهیزیه، 50 سری در میان زوج هایی که تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند و 25 جهیزیه در میان زوج هایی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند، توزیع می شود.
نادری افزود: همچنین در برنامه ای تحت عنوان لیگ احسان و با محوریت مساجد، تجهیز 10 خانه ورزش در مساجد انجام خواهد گرفت.
نادری گفت: عمده هدف در این برنامه جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و انجام فعالیت های فرهنگی ورزشی و ایجاد رشد و پویایی بیشتر در سطح مساجد است.
وی افزود: برای هر سری جهیزیه 350 میلیون ریال هزینه شده و شامل 11 کالا از جمله گاز، یخچال، تلویزیون، فرش، جاروبرقی، اتو، فرش، لوازم خواب و ... است.
فرماندار بویراحمد  هرجا که سخن از ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بحث امیدبخشی و امیدآفرینی و انرژی مثبت در استان ایجاد می شود.
مهدوی اظهار کرد: دستگیری از مستضعفین و محرومین و کم برخورداران که احادیث زیادی در این خصوص ذکر شده و توصیه شده است، به ایجاد عدالت توزیعی کمک می کند.
فرماندار بویراحمد افزود: چند روز گذشته به اتفاق هیئت دولت به یکی از محروم ترین و مستضعف ترین مناطق استان سفر کردیم، هیچ کس گلایه نکرد که گرانی است، لذا اگر ما بین مردم باشیم و از مردم دستگیری کنیم، مردم نیز همراهی خواهند کرد. 
وی ضمن تقدیر از مردم برای همراهی در طرح مردمی سازی یارانه ها گفت: علارغم اینکه رسانه های بیگانه تلاش کردند که تحرکاتی انجام دهند ولی از مردم ناامید شدند، و فقط دارند صحنه سازی هایی انجام می دهند.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین ضمن تقدیر از دست اندرکاران این رزمایش، گفت: در آستانه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قرار داریم، ۳۶ کشور در دنیا هماهنگ باهم عمل کردند و بخشی از جغرافیای کشورمان را تصرف کردند، مردم را آواره و برخی را به شهادت رساندند، اما یک وجب از این مناطق را نگذاشتیم دست آنها بماند و سرانجام آزادسازی صورت گرفت.
سردار حکمتیان افزود: یک همدلی بین ارتش، سپاه و نهادهای حاکمیتی صورت گرفت و طی عملیات ثامن ائمه آزادسازی صورت گرفت، حضرت امام پیام دادند که این “فتح الفتوح” است، بعد از آن طی عملیات های مختلف مناطق بیشتری آزاد و ۳۴۰۰ کیلومتر از خاکمان آزاد شد اما ۱۰ خرداد عملیات غرورآفرین بیت المقدس شروع شد و از غرب تاشرق کارون با آزادسازی جاده اهواز_خرمشهر و رسیدن به مرز و بعد از ۵۲۴ روز تمام مناطق ازاد و امام رحمت الله فرمودند: “خرمشهر را خدا آزاد کرد”، این روز بر صاحب نظام و انقلاب گرامی باد.
وی اضافه کرد: مقام عظمای ولایت فرمودند که “خرمشهرها در پیش داریم”، لذا امروز شما در قالب خدمتگزاران نظام خدمت رسانی به مردم که ولی نعمتان ما هستند، به عنوان سرباز ولایت این حب و دوستی را ترویج می دهید، صمیمانه قدردان شما هستیم.

رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین با حضور در این رزمایش گفت: از همه عزیزانی که حضور پیدا کردند و هم دست اندرکاران رزمایش و مدیران کل کمیته امداد و ستاد اجرایی، مجموعه نیروی انتظامی و سایر بزرگواران تشکر میکنم، مدیرکل ستاد اجرایی کم حرف هستند و پرعمل، مردم نیازمند نیز از خدمات مجموعه ایشان امیدوار هستند.
حجت‌الاسلام عبودی افزود: این رزمایش بسیار ارزشمند است و قدردان خدمات شما هستیم.

کد خبر 3959

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =