توزیع ۲ هزار دست لباس بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری آغاز شد

شهرکرد - ایرنا- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در چهارمحال و بختیاری از آغاز توزیع ۲ هزار و ۴۰ دست لباس بین نیازمندان استان در قالب طرح" احسان دلگرمی" خبر داد.

به گزارش ایرنا، محمود ابراهیمی روز دوشنبه در آیین توزیع لباس بین نیازمندان افزود: طرح توزیع لباس بین نیازمندان در فاز دوم اجرای طرح احسان دلگرمی از روز دوشنبه آغاز شد و در فاز نخست این طرح نیز تعداد بخاری و آبگرمکن میان نیازمندان استان توزیع شد.

وی گفت: طرح نسیم احسان نیز از ابتدای خردادماه در قالب توزیع و سایل سرمایشی به ارزش بیش از سه میلیارد ریال در استان آغاز می‌شود.

ابراهیمی از توزیع یک‌هزار و ۲۰۰ بسته بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در مدارس اشکفتک، چالشتر، امیرکبیر و شهدای بروجن خبر داد و گفت: این طرح با همکاری مرکز بهداشتی، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و هلال احمر اجرا شد.

ابراهیمی افزود: این طرح در قالب طرح مانور مقابله با کرونا و ارائه آموزش مقابله و پیشگیری از کرونا و توصیه‌های پزشکی و بهداشتی، در مدارس انجام شد و تعدادی از کارشناسان مراکز بهداشت نیز در مدارس حاضر و آموزش لازم را ارائه دادند.

به گزارش ایرنا،از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۱۲ هزار بسته معیشتی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در استان بین نیازمندان به ارزش ۱۶ میلیارد تومان توزیع شده است.

کد خبر 3983

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =