جلسه اختتامیه ارزیابی ششمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت هلدینگ کشاورزی و صنایع غذایی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برگزار گردید

فرایند ارزیابی ششمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت هلدینگ کشاورزی و صنایع غذایی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با برگزاری جلسه اختتامیه و جمع بندی کلی ارزیابان به پایان رسید.

فرایند ارزیابی ششمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت هلدینگ کشاورزی و صنایع غذایی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با برگزاری جلسه اختتامیه و جمع بندی کلی ارزیابان به پایان رسید
به گزارش روابط عمومی هلدینگ کشاورزی و صنایع غذایی ستاد اجرایی فرمان امام(ره)؛ ششمین دوره ارزیابی جایزه ملی تعالی و پیشرفت شرکت نواندیشان کشت و صنعت تدبیر که از روز یکشنبه مورخ 1 خرداد 1401 و با حضور تیم ارزیابی مرکز ملی تعالی و پیشرفت آغاز گردیده بود، به مدت دو روز به طول انجامید و در روز سه شنبه 3 خرداد پایان یافت.
مراسم افتتاحیه و معارفه و آغاز فرایند ارزیابی در روز یکشنبه و مراسم اختتامیه در روز سه شنبه و با حضور مدیر عامل ، رییس هیات مدیره ، معاونین و مدیران ارشد شرکت نواندیشان کشت و صنعت تدبیر برگزار گردید.
در روز دوم معیارهای منابع و مشارکت ها، فرآیندها، محصولات و خدمات و نتایج مشتریان، نتایج کارکنان، نتایج جامعه و نتایج کلیدی و سایر موارد مورد نیاز مورد بررسی و جمع بندی قرار گرفته و جلسه اختتامیه نیز برگزار گردید.
لازم به ذکر است شرکت نواندیشان کشت و صنعت تدبیر در پنجمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت موفق به کسب تقدیرنامه یک ستاره گردید.
پایان خبر/

کد خبر 3989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =