نشست صمیمی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان با معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار

نشست صمیمی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان و معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار در محل اداره ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان برگزار شد

نشست صمیمی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان و معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار در محل اداره ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان برگزار شد.

به گزارش ساجدخبر، در این نشست مهندس سلمان زاده مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان به بحث گفتگو و ارائه گزارش عملکردی در حوزه اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان گلستان از جمله توزیع بسته ها معیشتی و … در رزمایشات متعدد همدلی و احسان توسط قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد ، خدمات کسب و کار اجتماعی، ساخت مدرسه و مراکز درمانی و بیمارستان، ایجاد خانه های احسان در حاشیه شهرهای گرگان و گنبد و دیگر اقدامات ََشاخص در استان پرداخت.

سپس دکتر سیدعلی مهاجر اظهار داشت : عملکرد ستاد در استان بر کسی پوشیده نیست و جای تشکر دارد و در واقع انتظار مردم از نهادهای حاکمیتی نیز همین است. عمده هدف گذاری ستاد در اقدامات خود بسیار دقیق، هوشمندانه و مبتنی بر شعار سال می باشد که جزو دغدغه هاست و این معاونت هم در مسیر ماموریت ستاد همراه و کمک کننده است.

کد خبر 4000

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =