مراسم فینال فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد در اصفهان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان اصفهان ، آیین اختتامیه جام شهدای ۱۵ خرداد با محوریت خانه های احسان با حضور دکتر رضوان اصغری معاون اجتماعی ستاد ، و مسئولین خانه های احسان برگزار گردید.

مسابقات فوتبال خیابانی (یادواره شهدای پانزده خرداد) توسط بنیاد پانزده خرداد ستاد اجرایی فرمان امام ره  ،شرکت نفت پارس  ، قرار گاه تحول و توانمندسازی محلات ستاد اجرایی فرمان امام ره و معاونت اجتماعی و امور استانهای ستاد در سراسر کشور انجام شد.
رضوان اصغری معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اصفهان در اختتامیه این مراسم گفت:هدف از برگزاری چنین مسابقاتی توسط ستاد اجرایی افزایش روحیه کار تیمی در بین افراد  و استعدادیابی بوده است .وی با بیان این مطلب که یکی از ارکان  و پیشرانهای  پیشرفت یک کشور جوانان و نوجوانان می باشند عنوان کرد مسوولین خانه  های احسان و شهرداران محلات از جوانان محله انتخاب شدند تا بتوانند استعداد های نهفته بین نوجوانان و جوانان در دل همین محلات کم برخوردار را کشف کنند و باعث پیشرفت و تحول محله در همه زمینه ها شوند.

  این مسابقات در سطح خانه های احسان به همت بنیاد پانزده خرداد، شرکت نفت پارس و قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات بطور همزمان در سراسر کشوربرگزار شد.

کد خبر 4106

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =