معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان فارس گفت: مبلغ ۵۰ میلیون تومان برای حمایت از خانواده ۴ قلوهای مرودشتی کمک شد.

محمدمهدی رنجبر گفت: خانواده‌های دارای چندقلو نیازمند مراقبت و حمایت از سوی مسئولان هستند، چرا که بسیاری از این خانواده‌ها به دلیل نداشتن توان مالی لازم در زمان تولد نوزادانشان دچار مشکلات فراوانی در امور نگهداری و مخارج زندگی می‌شوند.

به گزارش ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از فارس؛ محمدمهدی رنجبر گفت: خانواده‌های دارای چندقلو نیازمند مراقبت و حمایت از سوی مسئولان هستند، چرا که بسیاری از این خانواده‌ها به دلیل نداشتن توان مالی لازم در زمان تولد نوزادانشان دچار مشکلات فراوانی در امور نگهداری و مخارج زندگی می‌شوند.

او گفت: در راستای حمایت ستاد اجرایی از بنیاد خانواده و فرزندآوری که هدف رسیدن به نرخ باروری مناسب و جمعیت مطلوب است با همکاری حمایت بنیاد احسان مبلغ ۵۰ میلیون تومان به این خانواده مرودشتی پرداخت شده و رسیدگی به امور این خانواده‌ها و ارائه خدمات به آن‌ها در دستور کار است.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان فارس گفت: این سومین کمک ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سال جاری به خانواده‌های دارای چند فرزند بوده است.

کیامرث دبیری پدر ۴ قلوه‌ها ضمن قدردانی از بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام که آن‌ها را در این شرایط سخت تنها نگذاشتند و کمک‌شان کردند، گفت: بنده اجاره نشین هستم با وجود اینکه مربی آموزش رانندگی هستم، اما بازهم این درآمد کفاف زندگی و تامین مایحتاج زندگی و فرزندانم نمی‌شود و گاهی در تامین پوشاک و یا حتی شیرخشک بچه‌ها میمانیم.

او گفت: با مراجعه به سازمان بهزیستی و تشکیل پرونده به بنده قول مساعد دادند که ماهانه کمکی داشته باشند، اما این مهم محقق نشد و تنها در وعده و تشکیل کاغذ خلاصه شد.

دبیری پدر ۴ قلوه‌ها از خیران و نهادها خواست تا او را در بزرگ شدن فرزندشان یاری کنند، گفت: با عنایت خداوند برای اولین بار صاحب چهار فرزند شدم، هرچند سخت، اما تمام امیدمان به آینده و برای ساختن روزهای خوب برای فرزندانمان است.

کد خبر 4213

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =