جلسه هم اندیشی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان با مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، ایلام در زمینه اربعین

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان ایلام، با مدیر کل ستاد احرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، استان ایلام، در زمینه اربعین مرز مهران دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد احرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، محمد زارع در این دیدار، اظهار کرد: امسال بیش از گذشته باید جهت ارائه خدمات در خور شان زائران مرز مهران و مردم عزیز ایران اسلامی آمادگی داشته باشیم و در این راستا ستاد اجرایی هر آنچه در توان داشته باشد بکار گیری خواهد کرد.

وی، با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، از ماه ها قبل در تلاش جهت رفع موانع سر راه اربعین در مرز مهران و ایجاد زیر ساخت لازم برای برگزاری این کنگره بزرگ است، افزود: گروهای جهادی ساماندهی شده اند که بتوانیم در زمینه ارائه خدمات غذا، آب و سایر خدمات به نحو مطلوبی در خدمت زائران مرز مهران باشیم. 


زارع، با تاکید بر اینکه گروه‌های جهادی با خدمت‌رسانی صادقانه بسیاری از تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده‌اند و به بستری برای تربیت انسان‌های در تراز انقلاب تبدیل شده‌اند خاطر نشان کرد: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری ترویج، گسترش و ارتقای کار جهادی بوده و در گام دوم انقلاب، تقویت و توسعه حرکت‌های جهادی باید بیشتر مورد توجه باشد.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، استان ایلام، تصریح کرد: گروه های جهادی با حضور به موقع خود در صحنه‌ها و میدان‌های خدمت، کارآمدی، روحیه جهادی و نقش با اهمیت خود را نشان داده‌اند.

وی اضافه کرد: ستاد اجرایی با کمک گروه های جهادی آماده ارائه هر گونه خدمت به مردم و رفع محرومیت ها از چهره استان ایلام است.

در ادامه سرهنگ علی ملک زاده رئیس سازمان بسیج سازندگی استان ضمن قدردانی از فعالیت های بسیار خوب ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در استان ایلام، اظهار کرد: حقا و انصافا ستاد اجرایی در سطح استان در راستای کمک و دستگیری از نیازمندان در زمینه های مختلف به خوبی عمل کرده و پرسنل این مجموعه به معنای واقعی کلمه جهادگرانه پای کار هستند.

وی، با بیان اینکه آماده همکاری در زمینه های مختلف با ستاد اجرایی هستیم، افزود: در ایام اربعین بسیج سازندگی و ستاد اجرایی با هم افزایی و هم اندیشی میتوانند خدمات بهتری به زائران اربعین مرز مهران ارائه کنند.

کد خبر 4276

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =