اجرای فاز دوم پویش لبخند احسان در هرمزگان آغاز شد

معاون احتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هرمزگان گفت: فاز دوم پویش لبخند احسان با هدف ارائه خدمات دندانپزشکی در شهرستان بستک آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از هرمزگان، «سجاد امیریان زاده» معاون اجتماعی ستاد خبر از آغاز پویش لبخند احسان و ارائه خدمات تخصصی دندان پزشکی در هرمزگان داد.
امیریان زاده در حاشیه بازدید از این پویش در محله میرزا آباد بستک عنوان کرد: بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی با هدف ارائه خدمات دندانپزشکی به مناطق کم برخوردار پویش لبخند احسان را برای ارائه خدمات به مردم مناطق محروم آغاز کرده است.
معاون اجتماعی ستاد اجرایی اظهار داشت: در این پویش با استفاده از ظرفیت پزشکان جهادی، گروه های مردمی و بسیجی و دانشگاه علوم پزشکی سعی در خدمات رسانی به اشخاصی را داریم که دسترسی به کادر درمانی متخصص ندارند.
سجاد امیریان یادآور شد: اجرای پویش نسیم احسان تا پایان تابستان در مناطق مختلف هرمزگان از جمله حاشیه بندرعباس، بشاگرد، جزیره هرمز و حاجی آباد ادامه دارد.
گفتنی است پویش لبخند احسان به مدت ۲ روز در منطقه میرزا آباد بستک به مردم محله خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه می کند.روابط عمومی ستاداجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان هرمزگان

کد خبر 4284

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =