بازدید معاون اول رئیس جمهور از غرفه مرکز نوآوری بنیاد ۱۵ خرداد در رویداد نوپیا

معاون اول رئیس‌ جمهور عصر روز پنج شنبه ۳۰ تیرماه در نمایشگاه ملی نوآوری و پیشرفت ایران (نوپیا)  حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ۱۵ خرداد، دکتر محمد مخبر پس از مراسم اختتامیه اولین رویداد ملی نوآوری و پیشرفت ایران با حضور در بخش نمایشگاهی، از غرفه مرکز نوآوری جمعیت خانواده و سلامت اجتماعی بنیاد پانزده خرداد بازدید کرد و در جریان آخرین فعالیت های بنیاد در حوزه های سلامت اجتماعی و جمعیت و اقدامات نوآورانه پیش روی بنیاد قرار گرفت.


 ایشان ضمن ابراز خرسندی از اقدامات بنیاد ۱۵ خرداد، بر جلب مشارکتهای مردمی و خیرین در گسترش فعالیتها و به صحنه آوردن مردم در اداره امور اجتماعی کشور  تاکید کرد .
این رویداد به منظور شناخت صحیح مسایل اجتماعی و حل و فصل آنها به صورت مردم سپارانه و مشارکت گروه های جهادی و سمن ها برگزار شد و ارائه راهکارهای نوین برای حل مسایل اجتماعی و تبدیل نوآوری به جریان اجتماعی، الگو سازی و شبکه سازی توسط اندیشکده هایی که رویکرد نوآوری اجتماعی دارند از جمله اهداف این رویداد عنوان شده است.

گفتنی است بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به عنوان حامی اصلی این رویداد ملی به همراه کارشناسان و مدیران مرکز نوآوری بنیاد به معرفی اقدامات نوآورانه ی بنیاد در حوزه های سلامت اجتماعی و جمعیت و خانواده در این رویداد یک روزه پرداختند.

کد خبر 4458

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =