بهره‌برداری از ۱۹ پروژه آب‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام در کهگیلویه و بویراحمد

به همت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام، ۱۹ پروژه آب‌رسانی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید.

به همت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام، ۱۹ پروژه آب‌رسانی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید.
امیرحسین مدنی، مدیرعامل بنیاد برکت در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر افزود: با افتتاح این  ۱۹ پروژه بیش از ۶۰ روستا در این استان تحت پوشش قرار میگیرند.
مدنی افزود: ۱۵۶ طرح عمرانی شامل ۴۴ مدرسه، ۵۰ مرکز فرهنگی مذهبی، ۲۶ طرح آب‌رسانی، ۱۸ پل راه، ۱۱ مرکز بهداشتی درمانی و ۷ پروژه دیگر را در دست اقدام داریم که از این تعداد، ۱۰۳ پروژه افتتاح و تکمیل شده است.
وی سرمایه‌گذاری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در پروژه‌های عمرانی و زیربنایی استان کهگیلویه و بویراحمد را ۶۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: علاوه بر طرح‌های یاد شده، در حال احداث ۶۵۰ واحد مسکن برای محرومین در استان نیز هستیم.
مدیرعامل بنیاد برکت درباره طرح‌های آب‌رسانی این بنیاد در سراسر کشور نیز گفت: احداث ۱۹۶ طرح با ۶۷۱ زیرپروژه و ۱۰۱۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده را در دستور کار داریم که از این تعداد، ۱۰۳ طرح با ۵۰۴ زیرپروژه تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.
مدنی با اشاره به فعالیت‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز تاکید کرد: اجرای ۱۰۳۶ طرح اشتغال‌زایی اجتماع‌محور با حجم سرمایه‌گذاری ۹۴۰ میلیارد ریال باعث ایجاد بیش از ۴ هزار فرصت کسب و کار در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان شده است. بنیاد همچنین با هدف توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی و اشتغال‌زایی از طریق حمایت از بنگاه‌های اقتصادی، با ۶ واحد صنعتی و تولیدی در استان مشارکت داشته و ۶۰۰ میلیارد ریال در آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده است.
مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به خدمات گسترده‌ این بنیاد در حوزه‌های مختلف بیان کرد: تا پایان امسال تعداد مدارس افتتاح شده برکت به یک‌هزار و ۵۵۰ مدرسه می‌رسد و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز در این مدارس مشغول به تحصیل خواهند شد.
وی افزود: در استان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ساخت ۴۴ مدرسه را هدف‌گذاری کرده ایم که تا به امروز ۲۷ مدرسه افتتاح شده است.
وی افزود: بنیاد برکت همچنین در مجموع ۲۴۰ مرکز درمانی و جامع سلامت را در سراسر کشور به بهره‌برداری رسانده یا در دست ساخت دارد که ۱۱ مرکز در استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.
مدنی در پایان خاطرنشان کرد: به دنبال ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای حداقل دو معلول هستیم که ۶۶ مسکن از این تعداد در کهگیلویه و بویراحمد ساخته می‌شود.
دیدار با نماینده ولی‌فقیه و استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام به این استان بود.
کد خبر 453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =