توزیع ۳۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان عشایری چهارمحال و بختیاری

شهرکرد - ایرنا- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری از توزیع ۳۵۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان عشایر استان به مناسبت برگزاری کنگره ملی شهدای عشایر کشور به میزبانی استان خبر داد.

محمود ابراهیمی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این بسته‌های معیشتی به ارزش  ۲ میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال از سوی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تهیه و بین نیازمندان مناطق عشایری استان از جمله دیناران، بازفت و موگویی توزیع شد.

وی از توزیع گوشت گوسفندی یخ‌زده به ارزش ۶ میلیارد ریال بین مناطق عشایری استان خبر داد و گفت: ستاد اجرایی فرمان امام در راستای محرومیت‌زدایی در حوزه‌های مختلف به خصوص تامین جهیزیه و برقراری عدالت آموزشی در مناطق مختلف استان قرارگاه‌های را فعال کرده است.

ابراهیمی اظهار داشت: بیش از ۲هزار قطعه لباس برای توزیع بین نیازمندان به ارزش بیش از۲ میلیارد ریال و چهار هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۷ میلیارد ریال به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تهیه شده است که در آینده توزیع خواهد شد.

وی توزیع ۲۴۰ عدد کولر آبی به ارزش چهار میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال و انجام تعمیرات وسایل سرمایشی به ارزش هشت میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال را از برنامه‌های پیش روی این بنیاد با همت گروه‌های  جهادی برای حمایت از  نیازمندان و افراد آسیب‌دیده اعلام کرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: طرح جهاد آموزشی برای توانمندسازی دانش‌آموزان محلات حاشیه به همت قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات ستاد اجرایی فرمان امام و اداره کل آموزش و پرورش استان و معلمان جهادی در سطح مناطق کم برخوردار  به مدت ۲ ماه تا پایان امتحانات نوبت دوم در مدارس استان برگزار شد.

ابراهیمی گفت: اجرای طرح لبخند احسان توسط گروه جهادی دندانپزشکی و مرکز بهداشت شهرستان کوهرنگ و کلینیک تخصصی دندانپزشکی یاس نجف آباد در دهستان موگویی و روستاهای سرآقاسید و بی‌راهگان و دره‌رزگه انجان شد که در این طرح هفت دندانپزشک متخصص و پنج دستیار پزشک به صورت جهادی و داوطلبانه شرکت داشتند و به بیش از ۲۵۰ نفر در طول ۲ روز خدمت‌رسانی شد.

به گزارش ایرنا، نخستین کنگره ملی شهدای جامعه عشایری کشور از ۲۹ تا ۳۱ خرداماه در شهرکرد برگزار می‌شود.

کد خبر 4651

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =