تداوم کمک‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به سیل‌زدگان چهارمحال‌وبختیاری

ستاد اجرایی فرمان امام(ره) چهارمحال‌وبختیاری با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اقدام به تهیه و توزیع اقلام امدادی در مناطق سیل‌زده سردشت لردگان، دیمه و نیاکان کوهرنگ، بارده و دیناران اردل کرده است.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط‌عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) چهارمحال‌وبختیاری، این ستاد با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اقدام به تهیه و توزیع اقلام امدادی در مناطق سیل‌زده سردشت لردگان، دیمه و نیاکان کوهرنگ، بارده و دیناران اردل کرده است.

اقلام امدادی اهدا شده از سوی ستاد اجرایی امام(ره) شامل دو هزار بطری آب معدنی، ۳۰ جفت چکمه، ۳۰ دست بادگیر، ۱۰ تخته چادر، ۶۰۰ تخته پتو، ۷۵۰ قوطی کنسرو ماهی، ۷۵۰ قوطی کنسرو گوشت شتر و ۱۵۰۰ قوطی کنسرو گوشت گوساله می‌باشد.

همچنین پرداخت ۱۰ میلیون تومان هزینه دارو به مرکز بهداشت برای تهیه اقلام دارویی و توزیع در مناطق سیل‌زده، اختصاص ۱۰ میلیون تومان جهت پذیرایی از گروه‌های جهادی حاضر در این مناطق، توزیع شش میلیون تومان ظرف یکبار مصرف برای پذیرایی، خریداری ۱۰ دستشویی فرنگی برای سالمندان آسیب‌دیده و تهیه دو دستگاه کارواش به مبلغ ۱۸ میلیون تومان برای شستشوی منازل، لوازم و فرش‌ها از دیگر اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در مناطق سیل‌زده چهارمحال‌وبختیاری است.

اوایل مردادماه نیز رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در استان از تهیه و ارسال اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان و نیز راه‌اندازی سه آشپزخانه مرکزی جهت طبخ و ارسال غذا برای نیروهای جهادی و مردم مناطق سیل‌زده در مناطق بارده، اردل و چلگرد خبر داده بود.

کد خبر 4652

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =