مدیرعامل بنیاد برکت: ایجاد ۴۵۰۰ طرح اشتغالزایی

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: سال ۱۴۰۰ تفاهم‌نامه‌ای با سازمان بهزیستی منعقد شد تا اشتغالزایی در راستای تبصره ۱۸ ایجاد شود که امروز شاهد هستیم ۸۰ درصد منابع جذب شده و ۴۵۰۰ طرح اشتغالزایی ایجاد شده است.

محمد ترکمانه افزود: در تفاهم نامه‌ای که با جهاد کشاورزی، وزارت رفاه و سازمان بهزیستی منعقد شد تا اشتغالزایی در راستای تبصره ۱۸ ایجاد شود که امروز شاهد هستیم ۸۰ درصد منابع جذب شده و ۴۵۰۰ طرح اشتغالزایی ایجاد شده است که بیشترین عملکرد در سازمان بهزیستی محقق شد.
وی ادامه داد: بنیاد برکت امروز به عنوان یک پلتفرم توانسته است عمل کند و این مدل را به عنوان یک جریان پایدار محقق کرده است.

 مدیرعامل بنیاد برکت: ایجاد ۴۵۰۰ طرح اشتغالزایی


ترکمانه گفت: زمان انعقاد این تفاهم نامه یک مشکل اصلی وجود داشت که فکر می‌کردیم معلولان نتوانند به درستی شغل‌ها را پیش ببرند و این طرح‌ها موفق نباشد، اما این مورد وجود نداشت.
مدیرعامل بنیاد برکت درباره رویداد حرکت با برکت گفت: از طرح‌ها و ایده‌های خوب در حوزه توانمندی افراد دارای معلولیت استقبال می‌کنیم و برترین آن‌ها را تحت حمایت قرار می‌دهیم و روی آن سرمایه گذاری خواهیم کرد.
ترکمانه ادامه داد: امروز می‌توانیم با خیال راحت بگوییم معلولیت محدودیت نیست و جامعه توان یاب کشور می‌توانند در کنار افراد دیگر جامعه در خدمت اقتصاد کشور باشند.

کد خبر 4776

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =