برگزاری جلسه معارفه رییس هیئت مدیره شرکت نانوهم

جلسه معارفه رئیس هیئت مدیره شرکت نانوهم با حضور مدیرعامل صنتا و مدیر عامل شرکت نانوهم در هلدینگ صنایع نانو تک آینده(صنتا) برگزار گردید.

جلسه معارفه جناب آقای دکتر رامین حشمت به عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت نانوهم با حضور مدیرعامل صنتا جناب آقای دکتر سید مجید معنوی، جناب آقای دکتر فرشید مشایخ نماینده صنتا و مدیرعامل محترم شرکت نانوهم سرکار خانم دکتر ظهرابی یکشنبه مورخ 1401/06/20 در هلدینگ صنایع نانو تک آینده(صنتا) برگزار گردید.

استارتاپ نانوهم در حوزه تولید محصولات پیشرفته بندآورنده خونریزی در سال 94 شکل گرفت. این استارتاپ در طی چندین سال تحقیق و پژوهش، به تکنولوژی پیشرفته‌ای در زمینه طراحی و تولید پانسمان‌های نوین دست‌یافته است. محصول نانوهِم، نانوکامپوزیتی نوین و قدرتمند با قابلیت قطع موثر خونریزی ست، که با هدف ایجاد رویکردی جدید در حوزه محصولات هموستاز بر مبنای به روزترین متدهای علمی، طراحی و اختراع آن در سال 97 به ثبت رسید. این استارتاپ در ادامه مراحل رشد خود در سال 99 پس از شرکت در دوره اعتبارسنجی "دوره پیش شتابدهی مرکز تهران سیتی" به عنوان تیم برگزیده مرکز راهبردی فناوری‌های همگرا انتخاب و موفق به دریافت "گرنت هوشمند" صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری شد. 
 

لازم به توضیح می باشد جناب آقای دکتر رامین حشمت دکتری تخصصی اپیدمیولوژی و از اساتید برتر دانشگاه علوم پزشکی تهران می‌باشند و سوابق طولانی فعالیت در حوزه‌های کارآزمایی بالینی محصولات با فناوری برتر را دارند.

 تاکنون بالغ‌ بر ۳۱۸ مقاله در مجلات معتبر انگلیسی‌ زبان به چاپ رسانده است. بر اساس آخرین نتایج اعلام‌شده از سوی پایگاه شاخص‌های اساسی علم (ISI - ESI) دکتر رامین حشمت عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران در جمع دانشمندان یک درصد پر استناد در سطح بین‌المللی قرار دارد.

کد خبر 4820

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =