برگزاری ششمین جلسه شورای اجتماعی استان البرز

به گزارش واحد خبر و رسانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان البرز و غرب استان تهران ، ششمین جلسه شورای اجتماعی این اداره کل با حضور مدیر کل ، معاون اجتماعی و اعضای شورای اجتماعی استان برگزار گردید.

در این جلسه مدیر کل ستاد ضمن تسلیت ایام عزای اهل بیت علیهم السلام و گرامیداشت سالگرد هفته ی دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و امام خمینی(ره) ،  به ارائه توضیحاتی پیرامون اقدامات ستاد در شهریور ماه پرداختند.

اعزام ۴۴۰ نفر از ارکان خانه های احسان در قالب کاروان رهسپاران عصر ظهور یکی از اقدامات بزرگ ستاد در مناطق هدف طرح تحول و توانمندسازی محلات بود که در ابتدای شهریور ماه انجام شد و تعداد زیادی از هم استانی های عزیز که در طول سال به صورت جهادی مشغول خدمت رسانی به محرومین هستند از این طریق به صورت رایگان به زیارت عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی مشرف شدند.

اقدام بعدی پویش سفیر حسین علیه السلام بود که به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ۳۸۰ نفر از زائراولی های استان البرز که عموماً هم از مناطق کم برخوردار استان بودند مبلغ ۶ میلیون ریال کمک هزینه سفر زیارتی کربلا دریافت کرده و به زیارت اربعین مشرف شدند.

پویش مشق احسان نیز در روز های پایانی شهریور ماه با هدف توزیع ۷۲۰۰ بسته لوازم التحریر و کیف مدرسه آغاز شد و دانش آموزان محروم استان از این کیف و لوازم التحریر بهره مند شدند.

در ادامه دبیر و رابط جهادی استان توضیحات تکمیلی خود را پیرامون کاروان رهسپاران عصر ظهور بیان کردند و دیگر اعضاء نیز به بیان نقطه نظرات خود پیرامون اقدامات ستاد پرداختند.

کد خبر 4826

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =