توزیع ۹۰ هزار بسته پروتئینی بین آسیب‌دیدگان کرونا در خراسان‌رضوی

مرحله دوم رزمایش "همدلی و احسان" در سالروز شهادت جواد الائمه (ع) و در جوار حرم مطهر رضوی در استان خراسان‌رضوی آغاز شد.

در این مراسم که به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام و با حضور آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه در استان، شهردار مشهد، مقامات استانی و مسئولان بنیاد احسان برگزار شد، ۹۰ هزار بسته پروتئینی و معیشتی جهت توزیع در مناطق محروم استان، تحویل گروه های جهادی همکار ستاد اجرایی شد.
آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی با قدردانی از برگزاری این رزمایش گفت: در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری برای ادامه رزمایش احسان، شاهد ادامه کمک رسانی نهادهای انقلابی و گروه های مردمی به آسیب‌دیدگان کرونایی هستیم.
امام‌جمعه مشهد افزود: در کنار مساعدتی که تحت عنوان رزمایش صورت می‌گیرد، ایجاد و پیدایش یک قرارگاه در هر استان و سراسر کشور ضروری است و این قرارگاه باید پناهگاهی برای عموم اقشار آسیب‌پذیر باشد تا در موقعیتی که جریان اقتصادی و تأمین درآمد در قشر زحمتکش دچار مشکل شده این عزیزان برای معیشت دغدغه‌مند نباشند.
وی ادامه داد: این رزمایش در استان خراسان رضوی، در دهه ولایت و دهه محرم هم ادامه خواهد داشت.
وی عنوان کرد: اگر نهادهای انقلابی مانند ستاد اجرایی فرمان امام حضور نداشتند، در شرایط کرونایی امروز، مردم محروم و مستضعف در مضیقه بیشتری قرار میگرفتند و رزمایش "همدلی و احسان" به داد مردم رسید و توانست در سراسرکشور بین مردم نیز ایجاد همدلی کند.
در ادامه این مراسم، سیدعبدالله ارجاعی مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در خراسان رضوی نیز گفت: با شیوع این بیماری منحوس مشکلات متعددی برای اقشار آسیب‌دیده ایجاد گردید که اگر فرمان مقام معظم رهبری و همت بی‌دریغ مردم و نهادها محقق نمی‌شد خلأ ناشی از خسران این بیماری تا سال‌ها بعد جبران‌پذیر نبود.
ارجاعی افزود: در مرحله اول بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان و امروز هم در مرحله دوم ۹۰ هزار بسته پروتئینی بین قشرهای آسیب‌پذیر و نیازمند خراسان رضوی توزیع خواهد شد.
محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام نیز در ادامه این مراسم گفت: از همان روزهای ابتدایی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد ستاد اجرایی با دستور رهبرانقلاب به‌صورت گسترده در بخش‌های مختلف ازجمله حوزه درمان و سلامت، تولید دارو و تجهیزات پزشکی، تولید گان و ماسک و راه‌اندازی بزرگترین کارخانه تولید ماسک غرب آسیا با ظرفیت تولید ۴ میلیون ماسک در روز و توزیع ۶ میلیون بسته معیشتی، پروتئینی و بهداشتی بین خانواده‌های آسیب‌دیده و مناطق قرمز وارد عمل شد و طبق دستور دکتر مخبر این خدمات تا ریشه‌کن شدن این بیماری ادامه خواهد داشت.
کد خبر 499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =