توزیع ۱۲۳ هزار کیلوگرم مرغ منجمد در بین نیازمندان ایلامی

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، استان ایلام، گفت: بیش از ۱۲۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ منجمد در بین نیازمندان ایلامی توزیع شده است.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، 《محمد زارع》، اظهار کرد: در قالب طرح 《سفره احسان》 از طریق گروهای جهادی سطح استان؛ بیش از ۱۲۳ هزار و ۵۰۰ کیلو گرم گوشت مرغ منجمد در بین نیازمندان  توزیع شده است.

وی، با بیان اینکه بیش از ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای خرید گوشت مرغ توسط بنیاد احسان ستاداجرای هزینه شده است، افزود: با توجه به پیش بینی ها گوشت مرغ مذکور به دست ۳۰ هزار خانوار نیازمند ایلامی میرسد. 

زارع، با بیان اینکه رزمایش سفره احسان یکی از وظایف ستاد اجرایی فرمان امام (ره)در راستای کمک به محرومان است، خاطرنشان کرد: به گروهای جهادی همکار که وظیفه توزیع گوشت مرغ منجمد شده را بر عهده دارند تاکید جدی شده که در حین توزیع شأن و کرامت انسانی نیازمندان کاملا حفظ شود.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان ایلام، با اشاره به اینکه  ۳۰۰گروه جهادی، خیریه و هیئت مذهبی در سطح استان ایلام با این ستاد همکاری دارند، تصریح کرد: ستاد اجرایی در راستای محرومیت زدایی با تمام توان پای کار است.

کد خبر 5170

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =