ستاد اجرایی فرمان امام شاخ تحریمهای امریکا و استکبار را شکست/مسئولان کاخ‌سفید توان تحمل پیشرفتهای ایران را ندارند

در یکی دو سال اخیر فشارهای زیادی به مردم کشور وارد شد، اما با ورود نهادهای انقلابی بخشی از این مشکلات درحال مرتفع شدن است.

آیت الله محمدرضا ناصری‌یزدی نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با بیان این مطلب افزود: امروز دشمن تحریم و فشارها را به حدی رسانده که خودشان اعتراف میکنند الان چیزی باقی نمانده که بخواهند بوسیله آن به ایران فشار بیاورند.
وی افزود: در سالهای اخیر به سبب توطئه‌ها، فتنه و فشارهای دشمن و حوادث متعددی که در کشور رخ داد، فشار و آزار زیادی به مردم رسید، ازحوادثی مانند سیل و زلزله گرفته تا شیوع ویروس کرونا.
امام‌جمعه یزد بیان کرد: حتی بسیاری از کارخانه‌ها از سوی برخی افراد دست نشانده دشمن بصورت توطئه‌وار برای افزایش مشکلات کشور تعطیل شدند.
ناصری‌یزدی با بیان این مطلب که با ورود نهادهای انقلابی مانند سپاه و ستاد اجرایی فرمان امام بخشی از این مشکلات مرتفع شد، خاطرنشان کرد: یکی از نهادهایی که در این سالها خدمات بسیاری به کشور کرده و جلوی بسیاری از توطئه‌های دشمنان را گرفته، ستاد اجرایی فرمان امام بوده است. ستاد اجرایی خیلی از کارخانه‌هایی که به دلایل مختلف تعطیل شده بودند را احیا و به چرخه تولید بازگرداند و تعداد زیادی اشتغال جدید ایجاد کردند.
وی افزود: در عرصه مبارزه با کرونا هم که کشورهای بزرگی مثل امریکا، انگلیس و فرانسه برای تأمین نیازهای اساسی خود با چالش مواجه شده‌اند، ستاد اجرایی فرمان امام به میدان آمد و علاوه بر تأمین چند هزار تخت و امکانات و اقلام درمانی، کشور را در حوزه تولید اقلام بهداشتی ضدکرونایی خودکفا کرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: تمام این موارد و پیشرفتها سبب سرخوردگی و عصبانیت امریکاییها شده و به همین دلیل اخیرا دو تن از مقامات کاخ سفید مطالب زشتی را در ارتباط با جمهوری اسلامی و ستاد اجرایی فرمان امام مطرح کردند که ناشی از عصبانیت و خشم آنهاست.
کد خبر 541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =