اجرای پویش‌های سلامت در مدارس بنیاد ۱۵ خرداد

اجرای پویش‌های حوزه سلامت در مدارس بنیاد ۱۵ خرداد در اولویت قرار دارد.

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام ضمن بیان این مطلب گفت: تا به امروز و در قالب «طرح ملی ولایت» ۲ هزار و ۲۸ مدرسه با ۷ هزار و ۷۵۸ کلاس درس در مناطق محروم و روستایی کشور به شکل کامل ساخته و تقدیم دانش‌آموزان این مناطق شده است.


اجرای پویش‌های سلامت در مدارس بنیاد ۱۵ خرداد

به گزارش روابط عمومی بنیاد 15 خرداد، حمیدرضا علیان‌زادگان ادامه داد: اجرای پویش‌های حوزه سلامت از جمله پیشگیری از پوسیدگی دندان دانش‌آموزان در مدارس بنیاد ۱۵ خرداد در اولویت قرار دارد و به زودی اجرایی خواهد شد.
به گفته مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد، مدارس این بنیاد در ۴۰۹ شهرستان ۲۸ استان کشور احداث شده است و استان‌های کرمان، خوزستان، مرکزی، همدان و کهگیلویه و بویراحمد بیشترین سهم را از این مدارس این بنیاد دارند.

اجرای پویش‌های سلامت در مدارس بنیاد ۱۵ خرداد

علیان‌زادگان درباره عملکرد بنیاد ۱۵ خرداد در حوزه مدرسه‌سازی توضیح داد: بنیاد از سال ۱۳۷۱ و در قالب «طرح ملی ولایت» اقدام به ورود به حوزه مدرسه‌سازی کرده و تا به امروز یک‌هزار و ۲۶ مدرسه را در مناطق محروم کشور احداث کرده است.

وی اظهار داشت: بنیاد ۱۵ خرداد به مناطق حاشیه‌نشین و محروم پایتخت نیز توجه ویژه داشته و ۷۲ مدرسه با ۴۰۷ کلاس درس را در ۱۷ شهرستان استان تهران به بهره‌برداری رسانده است.

اجرای پویش‌های سلامت در مدارس بنیاد ۱۵ خرداد

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد تصریح کرد: بنیاد علاوه بر حضور جدی در حوزه‌های اجتماعی مانند تشویق به فرزندآوری و اجرای پویشهایی ویژه معلولان، پروژه های عمرانی و زیربنایی متعددی از جمله مدرسه، خوابگاه‌های دانشجویی و مراکز بهداشتی و درمانی را در مناطق کمتر توسعه یافته کشور احداث و افتتاح کرده است.

علیان‌زادگان تاکید کرد: بنیاد ۱۵ خرداد با توجه به توصیه‌ها و منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های ابلاغی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام، نسبت به ارائه خدمات اجتماعی و آموزشی برای دانش‌آموزان مناطق محروم متعهد است.

کد خبر 5482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =