اهدای ۳ هزار ماسک، ۵ هزار لباس ایزوله و ۲ هزار محلول ضدعفونی به کارکنان بهشت‌زهرا توسط ستاد اجرایی فرمان امام

با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام و با توجه به درگیر بودن کارکنان بهشت زهرا با مبتلایان به کرونا، اولین محموله‌ از اقلام بهداشتی به این مجموعه اهدا شد.

سیدمصطفی سیدهاشمی معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام با اعلام این خبر افزود: این محموله که بخشی از آن امروز اهدا شد، شامل ۵ هزار لباس ایزوله ضدکرونایی، ۳هزار ماسک N۹۵  مدیا نانو، ۱۰۰۰ عدد محلول ضدعفونی کننده یک لیتری و ۱۰۰۰ عدد مایع ضدعفونی کننده ۲۵۰ سی سی است.

وی افزود: این اقلام با توجه به درخواست مدیریت مجموعه بهشت زهرا، تأمین و به طور کاملا رایگان به آنها اهدا میشود.

سیدهاشمی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام به طور شبانه روزی و بدون تعطیلی مشغول تولید و تامین اقلام بهداشتی و ضدکرونایی و کیت‌ها و داروهای تشخیص و درمان این بیماری است.

وی افزود: در حال حاضر روزانه ۴۰۰ هزار لیتر محلول و ژل ضدعفونی، ۳۰۰هزار ماسک، ۵۰ دستگاه اکسیژن ساز و ماهیانه ۶۰ هزار لباس ایزوله مخصوص پزشکان تولید و تحویل وزارت بهداشت میدهد و در روزهای اخیر نیز با توجه به خلا موجود در کشور ۲۰ میلیون ماسک بهداشتی در اختیار این وزارتخانه قرار داده است.

معاون ستاد اجرایی فرمان امام افزود: از هفته آینده و در سال جهش تولید، روزانه ۲.۵ میلیون ماسک و  ۲۰ هزار کیت تشخیص کرونا توسط ستاد اجرایی تولید خواهد شد.

کد خبر 582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =