شهدا، اصالت‌بخش جامعه و ارزش‌ها هستند 

مدیران کل بنیاد شهید و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)،استان ایلام، در زمینه‌های مختلف همکاری دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی،《محمد زارع》، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام در این دیدار اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رمز اصلی تداوم و بقای انقلاب است که خوشبختانه در استان تاکنون در این زمینه به خوبی عمل شده است.

وی، با بیان اینکه از صدر اسلام تاکنون  واژه ایثار و شهادت، به عنوان یک فرهنگ متعالی در زمره عالی‌ترین مفاهیم الهی بوده است، افزود: رسانه‌ها به عنوان یکی از مهمترین ابزار تبلیغی و اجتماعی می‌تواند نقش تأثیرگذاری در این امر مهم داشته باشند که خوشبختانه خبرنگاران بسیار خوب و پا به رکابی در استان داریم‌ لذا باید از ظرفیت آنها در این راستا استفاده شود.  

زارع، شهید و شهادت را واژگانی مقدس برشمرد و خاطرنشان کرد: نباید نگاه و نگرش ما به این امر مقدس و الهی سطحی و حداقلی باشد.
 
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام ادامه داد: همه ما مدیون شهدا و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستیم، بنابراین دفاع مقدس، بزرگترین سرمایه مادی و معنوی برای ادامه مسیر انقلاب است. 

وی، با تاکید بر اینکه آماده همکاری لازم با سایر دستگاه‌ها جهت رفع محرومیت از چهره استان هستیم، اضافه کرد: ستاد اجرایی هر آنچه در توان داشته باشد جهت رفع محرومیت و کمک به نیازمندان استان انجام می‌دهد.  
 
زارع خاطرنشان کرد: در قله‌های رفیع انسانی و تراز اول انقلاب اسلامی ما، انسانهای وارسته‌ای چون شهدا و ایثارگران هستند و اینان به جامعه ما اصالت بخشیده‌اند. 
 
در ادامه《جمال اسدی》، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، نیز اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد شهید هر دو نهادهای انقلابی هستند و تقریبا همسو در حال ارائه خدمت به جامعه هدف خود هستند.

 وی با بیان اینکه ستاد اجرایی در استان در زمینه محرومیت زدایی و حمایت از نیازمندان به خوبی فعال است که جای تقدیر و تشکر دارد افزود: نباید فراموش کنیم که در همین جامعه تمام انگیزه مادران شهدا که فرزندان خود را راهی جبهه‌ها می‎‌کردند این بود که دین خود را به انقلاب و حضرت امام(ره) ادا کنند.
 
اسدی، با اشاره به اینکه امروز دشمنان این نظام زنان و مادران و دختران ما را هدف و نشانه قرار داده اند، تصریح کرد: باید بیش از پیش هوشیار باشیم و محرومیت‌ها را رفع کنیم تا دشمن راه نفوذ پیدا نکنند.

کد خبر 6066

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =