قدردانی وزیر بهداشت از خدمات گسترده ستاد اجرایی فرمان امام برای مبارزه با ویروس کرونا

همزمان با عصبانیت و هجمه مقامات امریکایی و رسانه‌های معاند علیه ستاد اجرایی فرمان امام، وزیر بهداشت با ارسال نامه‌ای به رئیس ستاد اجرایی، ضمن برشمردن برخی از اقدامات ملی و جهادی ستاد اجرایی در راستای مقابله با کرونا، از این تلاش ها قدردانی کرد.

در بخشی از نامه سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام آمده است: "در پی شیوع بیماری ویروسی کرونا در کشور، اقدامات پیش‌گیرانه از گسترش شیوع بیماری و همچنین درمان و مراقبت از بیماران مبتلا، مستلزم همیاری ملی و بسیج تمام امکانات جمهوری اسلامی ایران بوده است. "

وزیر بهداشت در این نامه می‌افزاید: "ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز در پرتو مدیریت جهادگرانه و توجه ویژه جنابعالی به امر سلامت اقدامات ارزشمندی از جمله راه‌اندازی خط تلفنی ۴۰۳۰ و ارایه ده‌ها هزار مشاوره تلفنی، تولید کیت های تشخیصی، انجام سلول درمانی، راه‌اندازی خطوط تولید و تأمین میلیون ها قطعه ماسک اعم از معمولی و پزشکی و تولید مواد ضدعفونی کننده در راستای کمک به نظام بهداشت و درمان و حفظ سلامت همگانی انجام داده است. "

در بخش دیگری از این نامه آمده: "بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از مجموعه معزز ستاد اجرایی فرمان امام در حمایت‌های بی‌دریغ از بیماران مبتلا به ویروس کرونا بیان داشته و ضمن آرزوی تفوّق ملی بر بیماری کرونا توفیق روزافزون جنابعالی را از خداوند مسئلت دارم. "

کد خبر 634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =