طی همایشی که در سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان برگزار شد دکتر تورج حاجی رحیمیان مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اصفهان ضمن حضور به سخنرانی در جمع جهادگران استانی پرداختند.

روز گذشته همایشی  در سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان با حضور دکتر تورج حاجی رحیمیان مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اصفهان ، جناب سرهنگ عجمی رئیس سازمان بسیج سازندگی اصفهان و  مسئولین بسیج سازندگی شهرستان های استان در عرصه محرومیت زدایی  برگزار شد.

در این همایش دکتر حاجی رحیمیان فعالیت های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) را برای حضار تشریح کردند.

ایشان اظهار داشتند ستاد اجرایی از چند سال پیش رسالت اجتماعی خود را با حضور در مناطق محروم در چاچوب های خاصی آغاز کرده است.که این کار توسط بازو های اجرایی ستاد مانند بنیاد برکت، بنیاد احسان و شکرت های دانش بنیان انجام می پذیرد.

در این چند سال با تدبیر مثال زدنی جناب اقای دکتر مخبر و عنایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بحمدالله حرکت های خوبی در ستاد اجرایی انجام پذیرفته است و تلاش ما این است که این حرکت ها دراستان اصفهان نهادینه و مستحکم تر گردد و با تعامل با سپاه و بسیج نیاز سنجی در داخل استان انجام شود و با کمک گروه های جهادی و  بسیج تصمیم های خوبی جهت محرومیت زدایی انجام گیرد.

وی در ادامه به روند تولید واکسن کرونا در مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) پرداخت و با اشاره به صحبت های دکتر مخبر در محضر مقام معظم رهبری به تولید واکسن توسط جوانان دانشمندی که میانگین سنی زیر سی سال داشتند گفت:

باعث افتخار مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است که رهبر معظم انقلاب با اعتماد به دانش جوانان ایران اسلامی واکسن برکت را دریافت کردند.

تولید واکسن برکت چند نکته مهم داشت :نکته اول اینست همانطور که رهبر انقلاب اشاره کردند باید به دید داخلی نگاه شود ئ اعتماد به جوان های انقلابی صورت پذیرد و نکته بعدی این بود نخستین داوطلبینی که پس از ساخت واکسن برکت بر روی آنها آزمایش شد نفرات اصلی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بودند که این یک الگوسازی برای کل جمعه ایران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =